הרשמה

סוני מכרה בחודש האחרון יותר משלושה מיליון קונסולות

החברה היפנית משתלטת לאט לאט חזרה על שוק הקונסולות

החברה מכרה 53.4 מיליון קונסולות במהלך השנה

סוני פרסמה במהלך כנס CES 2017 כי היא מכרה במהלך שנת 2016 כ-53.4 מיליון קונסולות, כשבחודש האחרון בלבד היא הצליחה למכור יותר משלושה מיליון קונסולות.

הסיבה של הגדילה המשמעותית במכירות בחודש האחרון קשורה לעונת החגים, אך גם להשקה של ה-PS4 Slim וה-PS4 Pro. סוני הצליחה לענות על צרכיהם של שני סוגי גיימרים שונים, כשהגרסת ה-Slim היא הזולה מבין השתיים ומספקת את כל מה שקונסולת PS4 מספקת באריזה קטנה ומחיר נוח. לעומת זאת, קונסולת ה-PS4 Pro פונה לקהל ה-Early Adopters בעלי טלוויזית ה-4K והרצון לשחק ברמה גרפית שלא נראתה עד כה על הקונסולות.

בחודש האחרונים החברה היפנית מקבלת חיזוק מצד המכירות, כשהיא כבר עוקפת את מיקרוסופט ואת קונסולת הדגל שלה. נכון לעכשיו מיקרוסופט שומרת את הקלפים שלה קרובים לחזה, כשהיא עובדת לה Project Scorpio - התשובה שלה ל-PS4 Pro. אך הקונסולה הזו תראה אור רק בעונת החגים בשנה הבאה, כ-11 חודשים מעכשיו.

בנוסף החברה ניצלה את הבמה בכנס CES 2017 כדי לספר כי Uncharted 4: A Thief’s End הצליח למכור 8.7 מיליון עותקים ברחבי העולם, וכשמשקפי המציאות המדומה של החברה נמכרות בקצב יפה, אך לא סיפקה מספרים קונקרטיים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:34 06.01.2017 | יוסקה יוסקה (אורח)

    חח "שנה הבאה" "בעוד 11 חודש" זה טוב.

  2. 2

       | פורסם ע"י