הרשמה

HTC הכריזה על ה-U Ultra ועל ה-U Play

הכירו את סדרת המכשירים החדשה של HTC

בינה מלאכותית, עיצוב חדש לגמרי ואפילו מסך שני בהשראת LG

לאחר שסיפרנו לכם שהיא החלה לשלוח הזמנות לאירוע ההשקה, הכריזה היום חברת HTC באירוע מיוחד בטייוואן על 2 מכשירים חדשים בסדרה חדשה לחלוטין, ה-HTC U Ultra וה-HTC U Play. 

צמד המכשירים החדשים מוכיחים לנו שוב את האסטרטגיה של HTC - השקת מכשיר חזק מאוד, והשקת מכשיר חלש יותר שמיועד לשוק ספציפי יותר. בעיקרון ה-U Ultra הוא החזק ביותר מבין השניים שכולל גם פיצ'ר מעניין במיוחד והוא יושק במדינות המערב כאשר ה-U Play יזכה להשקה מצומצמת יותר. שני המכשירים מגיעים עם שפת עיצוב חדשה לגמרי של HTC שמאופיינת במבנה "סנדוויץ" עם גב זכוכית בוהקת ומתכת בצידי המכשיר. שני המכשירים שומרים על סורק טביעות האצבע בקדמת המכשיר, אך גם המכשירים הללו נוטשים את שקע האוזניות לטובת איכות שמע באיכות גבוהה יותר בחיבור ה-USB Type C. 

ה-HTC U Ultra הוא הגדול מבין השניים והוא גם החזק יותר. הוא יגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית Quad HD ביחד עם מסך שני בגודל 2 אינץ' שימוקם בחלק העליון של המכשיר, בדומה למה שעשתה LG ב-LG V20. המסך השני פועל בדיוק כמו בגרסא של LG והוא יאפשר גישה קלה יותר להתראות, אפליקציות, אנשי קשר ועוד. המכשיר יגיע בנוסף עם המעבד Snapdragon 821 של קוואלקום, 4 ג'יגה זכרון RAM ו-64 ג'יגה זכרון אחסון פנימי. באשר למצלמות, המצלמה הראשית זהה מאוד למצלמה שתמצאו ב-HTC 10, והיא מגיעה ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם שיפור מסוים לפוקוס לייזר. המצלמה הקדמית תהיה ברזולוציית 16 מגה פיקסל. כמובן שטכנולוגיית ה-BoomSound הנפלאה של HTC נמצאת גם פה והיא תעניק איכות שמע נפלאה. סוללת המכשיר תהיה בנפח רגיל למדי של כ-3000mAh עם טכנולוגיית טעינה מהירה. 

מנגד, ה-HTC U Play הוא גם הקטן מבין השניים וגם החלש. הוא יגיע עם מסך בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית Full HD. מעבד המכשיר יהיה ה-Helio P10 של MediaTek והוא יאפשר בחירה בין 3-4 ג'יגה RAM ו-32-64 ג'יגה זכרון אחסון פנימי. מצלמת המכשיר היא סטנדרטית למדי והיא תהיה ברזולוציית 16 מגה פיקסל כאשר גם המצלמה הקדמית תהיה ברזולוציה זהה. סוללת המכשיר גם היא תהיה בנפח קטן למדי, 2500mAh בלבד. 

תוספת משמעותית נוספת לשני המכשירים הללו היא התוספת של טכנולוגיית בינה מלאכותית בגרסא האחרונה של ממשק ה-Sense של HTC. זה אומר שכעת יש אפליקציה חדשה בשם Sense Companion שפועלת כמו סוג של אזור מיוחד שכולל את אנשי הקשר, התראות, אפליקציות ופונקציות לניהול חיי הסוללה. לאחר שהאפליקציה תלמד את דרכי השימוש שלכם, היא תתחיל להציע לכם דברים לשיפור פעולות המכשיר ועוד שלל פונקציות מעניינות ושימושיות.

באשר למחירים, ניתן לומר כבר עכשיו שה-U Ultra הוא לא מכשיר זול, כי הוא מתומחר ב-749 דולר בארה''ב להזמנה מוקדמת. פרטים נוספים לגבי המחירים הסופיים וההשקה הבנלאומית יגיעו בקרוב. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י