הרשמה

Nintendo Switch - מחירי משחקים והשוואת ביצועים ל-Wii U

המשחקים של הקונסולה החדשה יעלו בין 50 ל-60 דולר

בנוסף ישנו סרטון השוואת גרפיקה בין ה-Switch ל-Wii U

במהלך סוף השבוע התפרסמו עוד פרטים לגבי ה-Nintendo Switch בפרט על המשחקים. רוב המשחקים הולכים לעלות בין 50 ל-60 דולר. יש משחקים שציפינו למחיר הזה מהם כמו למשל Legend of Zelda או מריו קארט אבל גם Switch-2-1 יקבל את המחיר הזה (50 דולר) ויחסית למשחק שכולל בעיקר מיני משחקים קטנים זה טיפה מאכזב ולפי דעתי צעד בכיוון הלא נכון עבור נינטנדו שבאמת צריכה לתקן איפה שהיא נכשלה עם ה-Wii U בכל הנוגע לקניית הקונסולה בתאריך ההשקה.

אחד הדברים שהרבה אנשים שאלו אחרי הפרזנטציה של ה-Switch היה מה בדיוק אנחנו מקבלים בתאריך ההשקה או אפילו בחודש הראשון של המכשיר, חוץ מ-1-2-Switch ו-Legend of Zelda:Breath of the Wild שמגיעים באותו היום. אז נינטנדו החליטה לשפוך מעט אור על המשחקים שמגיעים במרץ וטיפה אחרי:

Just Dance 2017, Skylander's Imaginators יהיו זמינים בתאריך ההשקה כשבהמשך החודש יגיעו גם המשחקים: Has Been Heroes, I am Setsuna, Super Bomberman R ו-Snipperclips: Cut it Out, Together! אם זה נראה לכם מאוד מעט אז אתם לא טועים: בעוד שבחודש הראשון של ההשקה ה-Switch יספק לנו 8 משחקים, קונסולות ה-Wii וה-Wii U נתנו לנו הרבה יותר משחקים ביום ההשקה שלהם (ה-Wii יצא עם 21 משחקים ביום ההשקה, בעוד שה-Wii U יצא עם 32(!) משחקים ביום ההשקה שלו) והעובדה הזאת גורמת להרבה אכזבה אצל המעריצים. בנוסף, נינטנדו עדיין לא הכריזה על משחקים שיגיעו עם הקונסולה בצורה של באנדל כמו שנגיד ה-Wii שהגיע עם המשחק Wii Sports, וזה גם גורם לחלק מהאנשים בקהילת הגיימרים לדחות את הקניה שלהם לתקופת החגים או הקיץ, בתקווה שנינטנדו תכריז על באנדל מסוג כלשהו (בין אם באנדל עם המשחק החדש של זלדה או של מריו). סה"כ בין תאריך ההשקה לתקופת החגים נינטנדו תשחרר 35 משחקים שהוכרזו כבר, ונקווה שהמספר הזה יעלה ויוכרזו עוד משחקים.

לסיום, IGN פרסמה סרטון קצרצר שמראה את ההבדלים בגרפיקה בין שתי הגרסאות של Legend of Zelda: Breath of the Wild שייצא ב-3 במרץ. הרבה אנשים תהו איפה המשחק יראה יותר טוב, ואיפה ה-Switch עומד ביחס ל-Wii U בנוגע לכוח הגרפי ותצוגה על המסך. נראה מהסרטון שה-Switch ייתן מראה וביצועים יותר טובים למשחק אבל המשחק עדיין נראה מצוין גם ב-Wii U.  תסתכלו בסרטון ותשפטו בעצמכם, בכל אופן נחכה לגרסה הסופית שתצא עם המכשיר כדי להבין בדיוק איך המשחק הזה עובד ואיך הוא נראה.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:32 16.01.2017 | רון רון (אורח)

    הWii U נראה מעפן. אבל אני מת לראות את היכולת שלו מול משחקי PS4.

  2. 2

       | פורסם ע"י