הרשמה

מפתח בכיר ב-Titanfall 2 צוחק על האפשרות כי המשחק יגיע ל-Switch

נראה כי למרות ההכרזה החגיגית של נינטנדו, מפתחות משחקי AAA עדיין לא מאמינות ביכולות של ה-Switch

נראה כי ההודעה של מפתחי Borderlands 3 סללה את הדרך למפתחי משחקים אחרים

בשבוע שעבר נינטנדו הכריזה על פרטים נוספים בנוגע לקונסולה החדשה שלה - Switch, כשהיא מבשרת לקהל המעריצים שלה כי בניגוד לקונסולות מהשנים האחרונות, ה-Switch תתמוך במשחקים רבים של חברות צד שלישי, בינהם נוכל למצוא את NBA 2K החדש, Skyrim, Steep ועוד. אך למרות זאת, ישנן עדיין חברות שאינן מאמינות ביכולות של הקונסולה החדשה, כשהם לועגים לרעיון כי המשחק שלהם יעשה את דרכו אל ה-Switch.

אחד מאותם אנשים שאינם מאמינים כל כך בקונסולה החדשה של נינטנדו הוא מוחמד אלבי (Mohammad Alavi), מפתח ראשי ב-Respawn Entertainment אשר עבד על Titanfall 2. במהלך ראיון שנתן לתוכנית Drunk Tech Review, אלבי צחק על הרעיון כי המשחק יגיע ל-Switch ואמר כי הקונסולה חלשה מדי בכדי להריץ את Titanfall 2.

כשנשאל על האפשרות אם המשחק יעשה את דרכו ל-Switch, אלבי אמר: "אלוהים, לא! אתם לא תצליחו להכניס משחק כמו Titanfall 2 על ה-Nintendo Switch", לא התשובה הכי פוליטיקלי קורקט, אבל עם שם לתוכנית אירוח כמו Drunk Tech Review, קצת מובן שאחרי כמה משקאות אלבי ירגיש יותר בנוח.

זו לא תהיה הפעם הראשונה כי מפתחי משחקי AAA יוותרו על האפשרות ליצור גרסת Switch למשחקים שלהם. גם רנדי פיצ'פורד (Randy Pitchford), מנכ"ל Gearbox, ניצל את טוויטר כדי להודיע כי החברה שלו אינה מעוניינת להביא את Borderlands 3 ל-Switch.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:24 27.01.2017 | WeeZee WeeZee (אורח)

    עכשיו הוא צוחק, בעוד כמה חודשים כשה-Switch יתברר כהצלחה מסחררת Respawn יתחננו לפורט של TF2.

  2. 2

       | פורסם ע"י