הרשמה

ה-Switch תימכר ברווח ותחזיר מהיום הראשון על ההוצאות של נינטנדו

נראה כי נינטנדו למדה לא מעט לקחים מקונסולת ה-Wii U, כשאחד מהם הוא לא למכור את הקונסולה שלך בהפסד

למרות שזה נשמע הגיוני לגמרי, נינטנדו היא בהחלט לא החברה הראשונה שהייתה מוכרת קונסולות במחירי הפסד

אחד הלקחים שנינטנדו למדה מקונסולת ה-Wii U הוא למכור את הקונסולה שלה ברווח, וכך היא תעשה עם הקונסולה החדשה והמצופה שלה - Nintendo Switch. 

ע"פ מגזין הטכנולוגיה בלומברג, החברה הבינה כי עליה קודם כל לדאוג לעצמה בתחום הפיננסי ופחות לנסות לפתות את המעריצים עם מארז משתלם והודיעה כי היא הולכת למכור את הקונסולה החדשה במחיר של 300$, כשהיא לא מגיעה עם שום משחק או אביזר מיוחד. מעבר לכך, שחקנים שיקנו את הקונסולה יצטרכו מיידית לקנות עמדת הטענה לשלטי ה-Joy-con בגלל העובדה שאין למארז של הקונסולה מטען לשלטים.

מעריצי נינטנדו שהיו רגילים להשקות עם משחקים ואביזרים מיוחדים השמיעו קולות התנגדות למהלך, אך נראה כי נינטנדו אינה מעוניינת להקשיב; ולמרות הסיקור השלילי שהמחיר הגבוה של הקונסולה והמחסור במארזים משתלמים, המכירות המוקדמות של הקונסולה הולכות נהדר, כשמעל ל-80% מהקונסולות שהוקצו למכירה המוקדמת כבר נמכרו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:55 02.02.2017 | תומר תומר (אורח)

    לא חייב מטען, ניתן להטעין באמצעות הקונסולה העצמה שהיא מחוברת לדוק (כשה-Joycons מחוברים אל הקונסולה).

  2. 2

    15:40 03.02.2017 | אנונימי אנונימי (אורח)

    לא חכם במיוחד היו צריכים למכור אותה במחיר הייצור בלי הפסדים אבל בלי רווח. יותר אנשים היו קונים, יקר מדי אם המחיר שלה היו 250 דולר כנראה איתי קונה.

  3. 3

    21:04 05.02.2017 | מביןקצתבזה מביןקצתבזה (אורח)

    חוץ מהגייםקיוב , ב300 דולר (כולל אינפלציה) מדובר בקונסולה הזולה ביותר בהיסטוריה ביום השחרור שלה. בואו לא נשכח שאתה מקבל גם 2 ג׳וי קונס שזה כבר מתאים לשני שחקנים נפרדים ברוב המשחקים (שאר הקונסולות מגיעות עם שלט אחד בלבד) . עוד זוג ג׳וי קונס עולים 70 דולר - נראה יקר אך יש להתחשב בטכנולוגיה , גם בקר rumble מיוחד בכל אחד מהם וגם מדובר למעשה בשני שלטים. זאת אומרת שכאשר אתה קונה עוד זוג שלטים אחד - אתה נהנה בעצם מאפשרות משחק ל4 שחקנים. נינטנדו תמיד מכרה לך משהו שונה , היא לא ממקדת את הקונסולה לשחקני הhardcore . מחשב חזק למשחקי hardcore ביחד עם קונסולה של נינטדנו לדעתי זה שילוב מושלם לכל גיימר , יש לי מה לשחק לבד ומה לשחק עם אישתי והבן שלי יחד , או המשפחה כשהם באים לבקר. זה יורש ראוי לwii ונחמד שאני אוכל לקחת אותו גם לסיבוב ברכבת בדרך לעבודה כל בוקר.

    נינטדו יודעים מה הם עושים. זה צעד בכיוון הנכון.

  4. 4

       | פורסם ע"י