הרשמה

העתיד של Battlefield V לא ניראה כל כך טוב

לפעמים החגיגה נגמרת

Press F to pay respect

אתמול בערב האתר הרישמי של Battlefield פירסם עידכון חדש לגבי עתיד המשחק, ואיך להגיד את זה במילים יפות? למשחק נשארו רק חודשיים לחיות. העידכון מדווח שאחרי העידכון למשחק שצפוי לצאת בחודש מאי, ייצא רק עוד עידכון תוכן אחד שצפוי לצאת ביוני כשלאחריו לא יהיה יותר תוכן חדש למשחק.

לכל אורך החיים של Battlefield V עוד מטריילר ההכרזה שלו ועד היום, היה ברור מאוד ש-DICE לא יודעים בכלל מה עושים. המשחק יצא עם מעט תוכן ולקח לסטודיו חצי שנה עד שהם שיחררו תוכן חדש עבורו וגם אז זאת הייתה רק מפה אחת. הרבה תהו מתי יגיע למשחק העידכון שיוסיף את הצבא הרוסי או את אירועי הקרבות של הצבא האמריקאי מול הגרמנים אבל הוא כניראה לא יגיע לעולם. כל מה שידוע לנו על העידכון של חודש יוני כרגע זה שהוא לא יהיה חלק ממתכונת הפרקים של המשחק, הוא יהיה עידכון עצמאי שיכיל קצת תוכן למשחק, מפה חדשה, מעט נשקים וכמה שינויים קטנים למשחק. זה הכל.

מעבר לזה לא ייצא למשחק תוכן חדש. יהיו עוד כמה אירועים ויחולקו פרסים שבועיים לשחקנים שימשיכו להתחבר. DICE שיחררו גם את התמונה הבאה שלקוחה מתוך המפה החדשה שצפויה להגיע אך לא סופק מידע נוסף.

לדעתי, אם תשאלו את DICE הם כנראה היו מעדיפים להישאר בפורמט של משחק בתשלום עם תוספת תשלום עבור "פרימיום" שיכלול בו את כל ה-DLC, אך שוק הגיימינג צועד בשנים האחרונות למשחקים במתכונת Live Service וכניראה שהמפתחת לא הסתדרה עם שיטת העבודה הזאת, דבר שהוביל למצב הקטסטרופלי של המשחק וכניראה לביטול עוד תוכן עתידי שהמשחק יקבל.
בנוסף, זה לא סוד ש-DICE עובדים כבר הרבה זמן על המשחק החדש בסדרת Battlefield שיגיע אלינו בסוף שנת 2021, אך שחקנים רבים קיוו שהסטודיו ימשיך להוציא תוכן חדש ל-BFV עד לתקופה קצרה לפני השקתו. ככל הניראה מישהו ב-DICE או ב-EA החליט להפסיק עם הפרוייקט המבולגן הזה שניקרא Battlefield V.

מה אתם חושבים, האם DICE היו צריכים לנטוש את הפרוייקט או להמשיך לעבוד עליו?

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:56 24.04.2020 | WarFox89 WarFox89

    גם העבר של BFV לא נראה טוב בכלל. מזמן היו צריכים להפסיק להכות בסוס הגוסס הזה ולתת לו למות בשקט. כל ההתנהלות שלהם מהטריילר בכורה עם הלוחמת והיד הרובוטית ועד היום היתה קטסטרופה אחת גדולה. סדרת BF אף פעם לא הגיע לשפל כל כך נמוך כמו עם BFV ולמעשה הסדרה איבדה כל כך הרבה מהרלוונטיות והעניין בא שאפילו כבר הרבה שחכו ממנה והיא ירדה מהכותרות כבר מזמן. אם הם לא יעשו שינוי משמעותי ולא יחזרו לתקופת הלוחמה המודרנית שבא הסדרה מצליחה לספק את הסחורה הטובה ביותר, במשחק הבא, הסדרה הזאת פשוט תחדל מלהתקיים.
    חוץ מזה - זה לא שמישהו שואל את דייס מה הם מעדיפים. הם רק המבצעים [מפתחים]. מקבלי החלטות והשטן האמיתי שמכה בהם עם שוט זה EA. אין כמעט שום מותג או זיכיון ש-EA לא הצליחה להרוס במו ידיה ועכשיו הם הצליחו גם להרוס את BF.

    נשאר רק לחכות ולראות מה הם מכינים במשחק הבא. יש להם הזדמנות אחרונה בהחלט לחזור לתודעת הגיימינג או שפשוט להיעלם לתמיד.
    COD ניצחו ?

  2. 2

    14:47 26.04.2020 | nakiii nakiii

    אולי ילכו על איזה גרסת Remastered ברוח התקופה.. שיחקתי אותו וזה כותר הbf היחיד שישבתי עליו עשרות שעות, כשwarzone יצא מחקתי אותו

  3. 3

       | פורסם ע"י