הרשמה

המשחק Halo Infinite נדחה לשנת 2021

כנראה שבאמת יש להם מה לשפר במשחק...

כותר ההשקה של קונסולת הדור הבא נדחה עד לשנה הבאה

אז רק לפני חודש קיבלנו את ה-Xbox Game Showcase, האירוע המצופה של מיקרוסופט שמציג את המשחקים שעתידים לצאת ב-Xbox Series X, בין אם בשחרור הקונסולה או בהמשך חייה. כל המשחקים שהוצגו באירוע היו או מיוחדים לקונסולת הדור הבא או שיגיעו גם למחשב האישי. כעת עושה רושם שגם Halo Infinite עושה את הקפיצה שהרבה משחקי AAA עשו השנה ונדחו תקופה לא קצרה בכלל, כשמיקרוסופט הודיעו כי המשחק החדש בסדרת Halo נדחה עד לשנה הבאה.

כריס לי, ראש הסטודיו 343 Industries פרסם בעמוד הרשמי של המשחק: "היום אני רוצה לחלוק איתכם עדכון פיתוח חשוב ל-Halo Infinite עם קהילתה המשחק. קיבלנו את ההחלטה הקשה ולדחות את יציאת המשחק ל-2021 זאת על מנת שהסטודיו יהיה מספיק זמן על מנת להביא לכם את חווית המשחק של Halo שגם עומדת ברף הציפיות שלנו".

לי מוסיף: "ההחלטה לדחות את תאריך היציאה היא תוצאה של מספר גורמים שגרמו לאתגרים במהלך הפיתוח, בנוסף לאתגרים שקשורים בקורונה שמשפיעים עלינו לאורך כל השנה החולפת. אני רוצה להתייחס לעבודה הקשה של הסטודיו שלנו, שהמשיכו להישאר מחוייבים לפיתוח משחק נהדר ומציאת פתרונות לאתגרים בפיתוח. למרות זאת, הדבר בעייתי גם לשלום המפתחים שלנו או להצלחה הכוללת של המשחק אם נשחרר אותו בתקופת החגים הקרובה.

אנחנו יודעים כי ההודעה תאכזב לא מעט מכם ואנחנו חולקים את התחושות שלכם. התשוקה והתמיכה שהקהילה הציגה לנו במהלך השנים האחרונות הן מדהימות ונותנות השראה. אנחנו רוצים רק לשחק את המשחק שלנו יחד עם הקהילה בתקופת החגים הקרובה. הזמן הנוסף יקנה לנו הזדמנות לסיים את העבודה החשובה שנחוצה על מנת להשיק את משחק ה-Halo הכי שאפתני באיכות שהקהל שלנו מצפה לו. תודה רבה לכם על התמיכה וההבנה."

Halo Infinite היה אמור לצאת בתקופת החגים הקרובה יחד עם השקת ה-Xbox Series X בנובמבר, כשהדחייה עלולה להוות מכה קשה עבור הקונסולה בעת ההשקה שלה.

האם אתם חיכיתם למשחק? מאוכזבים מהדחיה? מצפים לשיפור על מה שהוצג ב-Xbox Game Showcase? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    06:17 12.08.2020 | WarFox89 WarFox89

    הם פשוט לא רוצים לשחרר את המשחק בחלון היציאה של סייברפאנק מה שנראה כמו משימת התאבדות כמעט לכל משחק שיוצא בתקופה הזאת.
    על מה אתם חושבים יוביסופט ?

  2. 2

    21:30 12.08.2020 | meathook meathook

    מקווה שהגרפיקה תעבור מקצה שיפורים, כי כרגע היא נראית שייכת לדור הקודם של הקונסולות.

  3. 3

       | פורסם ע"י