הרשמה

רוצים פורום למשחק ההמוני האהוב עליכם?



רוצים להוביל קהילה חדשה של משחק המוני, משלבי הקמתה?

אתר Vgames מחפש ללא הפסקה דרכים לקידום הגיימינג בישראל, על שלל גווניו.
לאחרונה הוגברה ההשקעה בקהילת משחקים המוניים, ע"י מינוי מנהל חדש, השקעה בפרסים לתחרויות והשקעה בתוכן איכותי. כמובן שהתוצאות לא איחרו לבוא, וכיום הפורום מוצף בדיונים איכותיים על שלל משחקים.

השלב הבא יכלול פתיחה של פורומים חדשים למשחקים שכדאי להשקיע בהם. אז אם אתם משחקים במשחק המוני כלשהו ואתם חושבים שהוא יכול להחזיק בעצמו פורום שלם, עקבו אחר הצעדים הבאים, ואולי תמצאו עצמכם מנהלים את הפורום החדש שרציתם!
  • פתחו דיון בפורום משחקים המוניים, כתבו קצת על המשחק שאתם אוהבים ובקשו מכל מי שמשחק במשחק להגיב, ולהביא חברים שאיתם הוא משחק. הוסיפו שאם יהיה מספיק ביקוש, יש סיכוי לא רע שייפתח פורום חדש למשחק.
  • כעבור שבוע מפתיחת הדיון, אם היתה היענות ואתם מאמינים שיש צורך בפורום, פנו אלינו במייל המופיע מטה, והגישו בקשה מפורטת לפתיחת פורום חדש: ציינו את שם המשחק, האם הוא חינמי או לא, האם יש שרתים ישראלים או אפשרות לפתוח שרת פרטי וחוקי, וכל מה שאתם מוצאים רלוונטי. הוסיפו גם לינק לדיון שפתחתם בסעיף קודם.
  • כל פניה תקבל התייחסות, אבל אין שום התחייבות שנפתח פורומים חדשים. במקרה שנמצא זאת לנכון, נבחן מספר כיוונים וקיים סיכוי לא רע שהפונה יהיה חלק מהנהלת הקהילה.
אז שווה לכם לעשות זאת, אם אתם אוהבים להשקיע!

כתובת לשליחת בקשה לפתיחת פורום חדש: [email protected]


עוד בקהילת משחקים המוניים:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:13 18.08.2007 | Dordj123 Dordj123

    WARROCK

    חברה כל שחקני הWARROCK בפורום היתפקדו שהודעה קדימה אני וכל החשקנים רוצים פורום משל עצמנו

  2. 2

       | פורסם ע"י