הרשמה

אסטרטגיה: C&C 4 יצא, סטארקראפט 2 בדרך

וגם: מפתחות חדשים לסטארקראפט 2 ועדכונים מ- Civ V

האם היתה עוד שנה כזו למשחקי אסטרטגיה? C&C 4, סטארקאפט II ו- Civ V יוצאים באותה שנה...

מאת אליאב סולומון

עוד חדשות שבועיות מז'אנר האסטרטגיה

Command & Conquer 4 סוף סוף יצא!!! והוא די גרוע, האמת

קצת קשה להתלהב מהמשחק שאמור להיות הגראנד-פינאלה של סדרה האסטרטגיה המגה-משובחת הזו. ממוצע הביקורות שמגרד את השבעים מלמטה מעיד על משחק פושר עם מערכה שטחית וקצרה לשחקן יחיד, ליקויים במשחקיות, משחק רשת שאין בו עניין לטווח הארוך וכן הלאה. קצת עצוב לחשוב שכך הולכת לה סדרת משחקי המחשב של הילדות שלי. או כמו שאומר הקול הקר והמוכר: "Mission FAIL".

(הערת העורך- מההתרשמות שלי מהבטא מולטיפלייר דווקא אני לא חושב שמשחק הרשת פשטני או חסר עתיד. הבעיה האמיתית היא שהמפתחים פוטרו ולא בטוח שיהיה מי שימשיך להשקיע בו)

 

עדכונים חדשים למספר משחקים

  1. עדכון גדול ראשון ל- Supreme Commander 2. מתקן באגים רבים, מאזן יחידות רבות ומשפר פיצ'רים קטנים בממשק. מעניין אם העדכונים הבאים למשחק ישפרו אותו למול הטענות שהועלו כלפיו כשיצא.
     
  2. עדכון למשחק הוותיק והמצוין Sins Of A Solar Empire, ולשני ההרחבות שלו. יפה שעדיין תומכים במשחק. אני ממש אהבתי אותו בזמנו והוא היה משחק הדמוקרטיה\ניהול היחיד שבאמת הצלחתי להתחבר אליו.
     
  3. עדכון למשחק המגה-וותיק והמגה-מעולה Warcraft III של בליזארד. כן, הוא יצא לפני שמונה שנים. שמונה שנים ועדיין בליזארד תומכת בו. מדהים. אין אף חברה שמתקרבת לבליזארד ברמה כזאת של תמיכה בשחקנים שלה.

Starcraft II- הרבה חדשות, הרבה לפני שהוא יוצא

חשיפה של המשחק המלא תתרחש בתערוכת PAX East שתתקיים השבוע בבוסטון. בנוסף, יחולקו פרסים רבים למשתתפי הגרלה שבליזארד תקיים במתחם (כן, למי שתהה, יחולקו גם beta keys).

במקביל, בלי לחשוף יותר מדי פרטים הודיעה בליזארד כי היא עובדת על פתיחה של הבטא של Starcraft II למשתמשי Mac. משתמשי מק, יש לכם כנראה עד אפריל להמשיך להזיל ריר ואז גם אתם בפנים. בהנחה שהשגתם beta key.

מפתחות בטא חדשים: לא בדיוק גל ה- beta keys המיוחל, אבל חלק מבוחני הבטא קיבלו בשבוע החולף beta keys נוספים לחלק עצמאית לחבריהם.

אני מאמין שהכוונה של בליזארד במהלך הזה היא לבדוק את התקשורת בין שחקנים שמכירים אחד את השני "מהעולם האמיתי" דווקא מחוץ לכותלי המשחק עצמו. זאת אומרת יותר לבדוק מה הפוטנציאל החברתי של המשחק והמערכת מחוץ לגיימפליי עצמו, אלא בכל מה שמסביב לו, ובעיקר במערכת ה-Battle.net. לדוגמא אם החברים מדברים בצ'אט ביניהם, כמה הם משחקים ביחד במשחקי 2v2, כמה הם 'עוזרים' אחד לשני על דפי מערכת הBattle.net וכדו'.

ולסיום- יצאה גרסה מוגמרת למוד Starcraft Enhanced. המוד, המיועד למשחק המקורי של Starcraft, משפר את המשחקיות כך שתהיה יותר מגוונת. פירוט מלא והורדה אפשר למצוא כאן. שוב, אנחנו רואים את ערך הגיימפלי הנצחי של המשחקים של בליזארד.

רוצים מפתח לבטא של סטארקראפט 2 ? אנחנו מחלקים לכם !

Civ V הוצג ב- GDC 2010

באתר חדשות המשחקים ShackNews ממש התלהבו.

רוב הדגש בהצגה של המשחק החדש בסדרת Civilization הממכרת הושם על ממשק, משחקיות ואינטליגנציה מלאכותית. מעיון בכתבה נדמה כי המשחק הולך בכיוון טוב. רוב ההשקעה של המפתחים הייתה על שיפור וחידוש המשחקיות והממשק. בדרך כלל כשמפתחים ניגשים למשחק בסדר גודל כזה בהבנה ובידיעה שהמשחקיות היא העיקר יוצא משחק מעניין.

EA" Mobile" בפייסבוק: גרסה לסלולר של SimCity המיתולוגי + תמונות

בעמוד הרשמי של EA Mobile בפייסבוק הציגו את המשחק ביחד עם תמונות חדשות. האמת, נראה נחמד ממש.

זה מדהים איך EA ושאר החברות הגדולות בתעשייה ממשיכים ללכת על בטוח עם שחזור מותגים ורעיונות מוכרים כשיש כל כך הרבה משחקי אינדי מקוריים וטובים שרק מחכים למפיצה גדולה שתיקח אותם תחת חסותה. (הערת העורך: אלו לא החברות שאשמות, אלא הגיימרים ששוב ושוב מעדיפים משחקי המשך הרבה יותר מאשר משחקים מקוריים)

עוד חדשות שבועיות מז'אנר האסטרטגיה

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:57 21.03.2010 | מישהו מישהו (אורח)

    אהה אין כמו משחקי אסטרטגיה
    אני מקווה ש c

  2. 2

    17:22 21.03.2010 | adivel adivel

    מC

  3. 3

    17:52 21.03.2010 | יוסף יוסף (אורח)

    שתי הרחבות - לא שני הרחבות

  4. 4

    17:53 21.03.2010 | גבי גבי (אורח)

    מה רע במישחקי המשך, יש מישחקי המשך המיתעלים על המקוריים

  5. 5

    18:32 21.03.2010 | timmy timmy

    פשוט עצוב איך הרסו את סי.אן.סי.

    אני גדלתי על המשחק הזה, אני זוכר שעוד בתיכון בכיתה ט' ורובכם כאן הייתם בשא"שים.. (1995-6 ככה) הייתי משחק במודם נגד חברים שלי בגירסא הראשונה, ולאחר מכן את הגרסא השנייה.

    RA2 ו-RA3 לקחו לי המון המון המון שעות של סקרימישים עם 5000 ממותות..

    לא מאמין שלא אראה עוד לעולם סי.אן.סי משובח ופשוט כפי שהיה פעם.

  6. 6

    19:48 21.03.2010 | dueler dueler (אורח)

    געגועים לwestwood

  7. 7

    20:03 21.03.2010 | ידעתי! ידעתי! (אורח)

    כל כך ידעתי!
    רד אלרק 2 היה כלכך טוב שלא יכולתי לחשוב שהמשחק יוכל להשתפר, בסוף כשהוציאו בתלת מימד זה נראה כלכך מגניב ממבד מהצד, אבל כששיחקתי בו כלכך התאכזבתי, אבל המשכתי לקוות ואז הבנתי שהתלת מימד זה דאווינים והמשחקיות רק נדפקת עם כל שלב ושלב.
    אין על רד אלרט 2 ולא יהיה.

  8. 8

    20:35 21.03.2010 | גיא. גיא. (אורח)

    מה שאמרתי מהתחלה המשחק Command

  9. 9

    22:08 21.03.2010 | gr gr (אורח)

    חבל על CNC רציתי עוד RA

  10. 10

    22:34 21.03.2010 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    מתי SC יוצא כבר?!?!.

  11. 11

    11:48 22.03.2010 | Negreanu Negreanu

    התקציב של CNC4 היה נמוך, רואים את חוסר ההשקעה במשחק, והמפתחים ידעו שהם יכולים להתפטר או כאשר יסיימו את המשחק.
    שיחקתי בבטא והמולטיפלייר כיף מאוד, אבל הקמפיין ממש ממש משעמם, ומדבר אתכם אחד שמשחק בסדרה הזאת מאז שאני זוכר את עצמי.
    הסירו בניית בסיס, איסוף טיבריום, מקווה ש-EA ימכרו את הזכויות של הסדרה, כך בחברה נורמלית אחרת תמשיך את המוטגים האחרים כמו גנרלס (שהיה מצוין) ורד אלרט (שהמשחק ה-2 היה על כול מחשב בישראל)

  12. 12

    17:09 23.03.2010 | n3xus n3xus

    אני לא מבין למה לתקן את מה שלא שבור

  13. 13

       | פורסם ע"י