הרשמה

מיקרוסופט תערוך אירוע נוסף מיד אחרי ה-Showcase, ככל הניראה עבור ב-CoD

מחכים למלחמת המפרץ? ניראה שגם Xbox מתרגשת מאוד

ואני בכלל קיוותי לחשיפה של Putt Putt חדש

כבר לפני מספר שבועות סיפרנו לכם שמיקרוסופט ו-Xbox מתכננות לערוך את אירוע המשחקים השנתי שלהן ב-9 ביוני. כשבמשך שנים שאנחנו שומעים שמועות על משחק Call of Duty שיתרחש בתקופת מלחמת המפרץ ומאז ההכרזה על אירוע המשחקים המתקרב השמועות סביב הנושא רק התגברו. מוקדם יותר השבוע, Xbox פרסמה את הציוץ הבא כשהיא מכריזה שמיד אחרי אירוע ה-Showcase היא מתכננת לערוך אירוע נוסף אם כי המידע עליו לא נמסר והפרטים ״צונזרו״ בתמונה שפורסמה. כבר היינו במצב הזה כששנה שעברה מיד אחרי אירוע ה-Showcase נערך אירוע נוסף שהתמקד אך ורק ב-Starfield שהיה הכוכב של Xbox לאותה שנה, כך שהציפיה היא שהאירוע הנוסף השנה יתמקד בכותר החדש בסדרת Call of Duty.

בהכרזה על האירוע הנוסף והצינזור המאוד אגרסיבי לצד תמונה מרמזת Xbox בעצם נתנו למעריצים טיזר קטן למה שמצפה להם באירוע מבלי להכריז על שום דבר באופן רשמי. מיד לאחר פירסום התמונה האינטרנט עשה את מה שהוא עושה הכי טוב והתחיל לחפור בפרטים שקיבל. ראשית, הלוגו שמופיע בתמונה הוא זהה ללוגו Cerberus שנמצא בקבצים של MWIII ונטען שהוא שם הקוד לפיתוח של המשחק החדש, כש-Cerberus כבר עשה הופעה בסדרת משחקי Black Ops בעבר. בקבצים של MWIII גם נמצאו קבצים שיוכלים לרמז על אירוע חשיפה למשחק החדש בתוך המשחק הנוכחי. שנית, נטען שהטקסט שצונזר מעל התמונה הוא Call of Duty בעוד זה שמתחתיה הוא בעצם הכיתוב Black Ops V. באשר לצינזור הקטן בפינה הימנית, זה ככל הניראה הלוגו של Activision שמתבא מתחתיו. על אף שאנחנו שומעים כבר הרבה מאוד זמן על Call of Duty Black Ops שיתרחש במלחמת המפרץ כשנטען שהוא המשחק שהיה בפיתוח הכי ארוך בסדרה ועם כמה שהפיענוחים שרצים בטוויטר ניראים משכנעים, אלו רק שמועות ועד שלא נקבל הכרזה רשמית, צריך לזכור לקחת את המידע בעירבון מוגבל.

אם נשים את השמועות ופיענוחים בצד צריך להבין שהמשחק הבא בסדרת Call of Duty הוא ביג דיל עבור מיקרוסופט ו-Xbox. זה המשחק הראשון שיוצא לסדרה אחרי רכישת הענק על ידי הענקית הירוקה והמיזוג של Activision לתוך Xbox. הרבה מונח כן על הכף, בין אם זה כבוד, הוכחת יכולות וגם הרבה מאוד כסף. הקיץ ועונת אירועי המשחקים מתחילים להתחמם כשהשמועות והחדשות רק יתגברו עם הזמן כך שלנו נשאר רק לחכות ולהנות.
מה דעתכם על החדשות? מחכים ל-Call of Duty במלחמת המפרץ? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:10 03.05.2024 | שימי שימי (אורח)

    (; בסוף זה !Call of Duty: Black Ops 6

  2. 2

    18:39 04.05.2024 | צ צ (אורח)

    מה נגמר? אין יותר כתבות של משחקי החודש? כל הראשון לחודש הייתי נכנס לפה בשביל זה....

  3. 3

    05:39 05.05.2024 | נעם נעם (אורח)

    צ גם אני שואל את אותה השאלה ( למה אין את משחקי החודש.......????? ) ממש ממש חבל לפי זה ידעתי איזה משחקים מגיעים לפי תאריכים וגם היה "ספווילרים" לאיזה משחקים עושים ביקורת ממש ממש חבל !!!!!

  4. 4

       | פורסם ע"י