הרשמה

חדשות האסטרטגיה

מאת: אליאב סולומון

ווי! Worms הגיע ל-Wii!

השחיזו את הכבשים שלכם! THQ השיקה השבוע את Worms: Battle Islands - הגרסה ה-Wii-ית לאחד ממשחקי האסטרטגיה האהובים במימד שלנו ובכמה מימדים מקבילים.

ע"פ ההודעה לעיתונות, החברה מביעה ביטחון מלא בהצלחתה של הגרסה ל-Wii לאחר ביצועיו המצויינים של Worms: Reloaded והבטחון המלאה שלה במפתחת הסדרה, Team 17 הבריטית. המשחק יתהדר באפשרויות customization מתקדמות ומולטי פלייר עשיר שיכלול 5 מצבי משחק.

(לא) נעים להכיר: Trapped Dead

חברת ההפצה הבוטיקית Meridian 4 הודיעה השבוע כי Trapped Dead, משחק הטקטיקה\תכלס?-נראה-ממש-מגניב! שלה, יושק בינואר הקרוב.

משחק הטקטיקה-בזמן-אמת הזה מתבסס על עלילת סרטי אימה-טראש-זומבים קלאסית, ולפי איך שזה נראה, הוא ייטוף סטייל (ודם) בכמויות שרואים רק באופרה שנכתבה, מבויימת ומשוחקת על ידי פסיכופטים.

באתר הרשמי תוכלו ללמוד עוד על המשחק, שכאמור, צפוי להיות זמין לרכישה (בעותקים פיזיים ודיגיטליים) בינואר ל-PC בלבד. צפו לדמו רצחני באותה מסגרת זמן.

אפּליסטים יקרים – שערי Civ V נפתחו בפניכם

Civilization V זמין לרכישה דיגיטלית ב-Steam ובשאר שירותי ההורדה הבולטים. גרסת ה-PC של המשחק לא יורדת מהעשיריה הפותחת של Steam כבר כמעט חודשיים.

ו-Swords & Soldiers שלכם, שחקני PC

משחק האסטרטגיה הקז'ואלי שנחל הצלחה על ה-Wii ועל ה-PSP הגיע בתחילת דצמבר למחשב האישי, בפירוט גרפי גבוה יותר.

המשחק, הזמין דרך Steam במחיר 10 דולר (כרגע, בהנחת השקה, 8 בלבד), נראה כמו רכישה מוצלחת למי שמחפש כותר אסטרטגיה קליל לרענן לעצמו את החורף-לא-חורף הזה.

Elemental: עכשיו בגרסה עובדת

ההמשך הרוחני הזה של Stardock לקלאסיקה Master of Magic נפלה קשה על הפנים, הן בביקורות והן במכירות, מאחר ואפילו ביחס למנטליות ה"נוציא את המשחק עכשיו ונשחרר לו טלאי יום אחר כך" הנפוצה בימינו, הוא הגיע לשוק במצב גולמי לחלוטין, כולל מערכות משחקיות שלמות שלא עובדות כמו שצריך ובאגים חמורים וקוטעי משחק.

כחודשיים וחצי ומספר טלאים לאחר ההשקה המקורית, ו-Big Download מדווחים כי הם דיברו עם אחד ממנהלי Starcdock, והוא סיפר להם שמכירות המשחק עלו באוקטובר ב-30% לעומת ספטמבר, ושלאחרונה נרשמה עליה חדה בכמות ההזמנות של חנויות למשחק. כל זה כנראה בעיקר בגלל תמיכה מקיפה מצד Stardock ותיקון הפגמים החמורים של גרסת ההשקה.
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:53 03.12.2010 | סמואל סמי סמואל סמי

    Swords

  2. 2

    22:33 03.12.2010 | יהונתן יהונתן (אורח)

    Trapped Dead נראה חזק.

  3. 3

       | פורסם ע"י