שואב אבק רובוטי

שואב אבק רובוטי

שואב אבק רובוטי
אז קניתם את הגרסה החדשה ביותר של שואב אבק רובוטי על כל המשתמע מכך? שיהיה בשעה טובה, אפילו המחיר היה מדהים אבל משהו בכל זאת לא עובד. לאחר כמה זמן השואב לא עושה את העבודה ואתם מרגישים חסרון גדול. נשמע מוכר? הרי השקעתם את מיטב כספכם מה בכל זאת אתם עושים לא נכון? הכול מתחיל ונגמר בכמה טיפים שיכולים לעזור לכם לשמר את הבחירה האיכותית.

כפי שהבנתם, יותר ויותר אנשים מחפשים ניקיון מוחלט, ללא אבק, משקיעים את מיטב כספם ורוצים לחיות בסביבה נאותה. זה אפשרי, באמצעות כמה טיפים שנספק לכם, תוכלו לשמור על הרכישה שלכם לטווח הארוך.

טיפ מס' 1# נקו ורוקנו את כלי האיסוף

חושבים שאתם עושים הכול נכון, מנקים ומשתמשים במכשיר ופתאום הוא נתקע? הגיע הזמן לנקות ולרוקן את כלי האיסוף.

מה זה אומר?

  • כאשר מדברים על ניקיון מדברים על ניקיון המברשות, איך עושים את זה? בתחתית שואב אבק רובוטי יש מברשת שתפקידה לאסוף את הלכלוך אל פתח השאיבה. עם הזמן האזור הזה מתמלא וכאן תפקידכם לנקות אותו – למה זה חשוב? כי זה לטווח הארוך יקשה עליכם לתפעל את המכשיר ויפעיל על השואב מאמץ יתר. כמו כן, מהלך זה חשוב כדי שלא לקצר את חייו של השואב.
  • חשוב לבצע ניקיון למברשות כל כמה שבועות. כמו כן, חשוב לנקות גם את הלכלוך שהצטבר בכלי האיסוף. חשוב לעשות את זה לעיתים קרובות כדי לא לפגוע ביעילות השאיבה ולחדור אל מערכות ההפעלה, הסינון והשאיבה.

טיפ מס' 2# שמרו על אורך חיי סוללה

קניתם את המכשיר ופתאום הוא מפסיק לעבוד? למה זה קורה? איך אפשר למנוע את זה? אם כבר רכשתם שואב, התחילו לשמור על הסוללה מתחילת הרכישה.

מה זה אומר?

כמו שזה נשמע, יש מכשירים שממליצים להפריד את הסוללה מהמכשיר ובפרט כשאין שימוש רציף בשואב. זה חשוב כי הסוללה מתרוקנת גם כשהמכשיר כבוי וזה מן הסתם עלול לקצר את חיי הסוללה. שואב אבק רובוטי מביא משהו אחר, שם למשל חשוב ביותר להשאיר את השואב בתחנת עגינה כאשר היא מחוברת לחשמל באופן יומיומי. חשוב גם לבצע ריקון מוחלט של הסוללה- אחת לחודש באופן כזה שהשואב פועל עד שהסוללה נגמרת ואז נטען מחדש. המהלך הזה חשוב כי זה יעזור להאריך את חיי הסוללה.

בניית אתרים גאדג'טים ואביזרים כללי כספים ופיננסים סמארטפונים וטאבלטים עבודה וקריירה קניות באינטרנט שירותים לעסק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה חשוב לקחת בחשבון כאשר עורכים תרגום תוכנה
כאשר עורכים תרגום תוכנה יש צורך להכיר היטב את כל המונחים המקצועיים ולהבין באופן יסודי ומעמיק את כל...
קרא עוד »
יול 23, 2019
מגני מסך שיאומי – מה כדאי לבדוק לפני שקונים?
אל תתפתו לקנות מגני מסך שיאומי לפני שבדקתם היטב מה העלות, האם מדובר על מגן מסך איכותי ומקורי והיכן...
קרא עוד »
יונ 01, 2021
מוצרי פרסום לחברות אינטרנט
אם יש לכם חברת קידום אתרים או חברת תוכן, אתם מעוניינים לגייס עבורכם כמה שיותר לקוחות מעולם האינטרנט...
קרא עוד »
נוב 02, 2018