הרשמה

Call of Duty Ghosts – ההכרזה הרשמית

מנוע, עלילה ועולם חדשים הם רק חלק מהדברים שמצפים לנו במשחק הבא בסדרת Call of Duty

למרות שכבר לא נשאר הרבה לחשוף אחרי כל ההדלפות והשמועות שהציפו את הרשת בימים האחרונים, Activision ערכה אתמול את אירוע החשיפה הרשמי של משחק היריות החדש והמצופה- Call of Duty Ghosts. 

אז מה למדנו אתמול? Call of Duty Ghosts יגיע לשוק ב-5 בנובמבר ל-PC, PlayStation 3 ו- Xbox 360. המשחק יגיע גם לקונסולות הדור הבא אך לא נקבע תאריך ספציפי, אם כי סביר להניח שגרסאות הדור הבא יהיו זמינות עם השקת הקונסולות החדשות, גם כן בחודש נובמבר.

חוץ מתאריך יציאה, נחשף כי Ghosts יסמל "דור חדש של CoD" עם עולם חדש, דמויות חדשות וכן מנוע חדש ועוצמתי שצפוי לשפר משמעותית את הניראות גם בקונסולות הדור הנוכחי. "כולם ציפו מאיתנו ל-Modern Warfare 4, ובאמת שקלנו לעשות את זה, אבל אנו לא נחים על זרי הדפנה", אמר מארק רובין (Mark Robin), המפיק של Infinity Ward. "ראינו את ההכנה לקונסולות החדשות, והחלטנו שזו הזדמנות עבורנו להתחיל פרק חדש בסדרת Call of Duty. אנו בונים מותג חדש, עם מנוע חדש, והרבה רעיונות חדשים וחוויות בלתי נתפסות לשחקנים שלנו, אנחנו כבר לא יכולים לחכות לחלוק את המשחק עם הקהילה שלנו".

אם תהיתם, המשחק החדש יפותח על ידי Infinity Ward בלבד וללא השיתוף של המפתחת Sledgehammer שעזרה בפיתוח של Modern Warfare 3, זאת מפני ש- Sledgehammer עובדים כרגע במרץ על משחק חדש וסודי. 

למרבה אכזבתם של המעריצים, לא נחשפו סרטוני גיימפליי או אפילו צילומי מסך שמראים את המנוע החדש בפעולה- בשביל זה נצטרך לחכות ל-21 במאי, התאריך בו Microsoft תחשוף את קונסולת ה- Xbox הבאה שלה. במהלך ההכרזה יוקרן דמו מספק יותר של Ghosts שייתן לנו הצצה לביצועי המנוע החדש על קונסולות הדור הבא.

הטיזר ששוחרר אתמול השאיר את רוב הצופים מבולבלים והציג סדרת מסכות באמצעות שחקנים אמיתיים, בלי תוכן מהמשחק עצמו. החדשות הטובות הן שההכרזה של ה- Xbox נמצאת פחות משלושה שבועות מאיתנו, אז איך אמא אומרת? אם חיכינו עד עכשיו, נוכל לחכות עוד קצת עד שנראה את המשחק המעניין הזה בפעולה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:33 02.05.2013 | gtsaf007 gtsaf007

    "Sledgehammer עובדים כרגע במרץ על משחק חדש וסודי. "
    בקיצור COD חדש כל חצי שנה

  2. 2

    17:57 02.05.2013 | yossi465 yossi465

    לול יש לי תמסיכה של גוסט בבית
    XD
    זה כניראה מי שאני מתחפש אליו שנה הבאה

    ובואו נראה. אם הם "יספרו את אותה בדיחה שוב השנה שכבר לא מצחיקה כי חרשנו עליה" או שהם יביאו "בדיחה חדשה שתיהיה מצחיקה יותר" (הבאתי את זה בתור דוגמא.)

  3. 3

       | פורסם ע"י