הרשמה

Call of Duty: Ghosts ל- Wii U? לא בטוח

הקיפוח של נינטנדו ע"י מפתחות חיצוניות נמשך

למרות שהוכרז כי משחק היריות המצופה Call of Duty: Ghosts יגיע גם ל- Wii U, כבר לא כל כך בטוח שזה יקרה. בשבוע שעבר, נשאל מפיק המשחק מארק רובין האם המשחק אכן יגיע ל- Wii U והתשובה המיידית היתה "כן".

היום, התשובה הזאת הופכת למשהו מעורפל בהרבה לאחר ראיון של רובין עם Gameindustry.biz, בו רובין הודה שהוא כלל לא יודע מה יעלה בגורל גרסאת ה- Wii U. "אתה יודע מה, זה מצחיק", אמר רובין בראיון, "כי אני באמת לא יודע את התשובה על כך. נשבע באלוהים. ניסיתי להגיד בראיון שאני לא באמת יודע ושאני לא אמור לדבר על זה. גם לא הייתי אמור לחשוף את העובדה שאני לא מיודע בנושא הזה".

כשנשאל לגבי החומרה של ה- Wii U והאם המשחק ייראה כמו מה שאנו מצפים מקונסולות הדור הבא, השיב רובין "אני מניח שכן, הוא עשוי להיראות כך, אבל אם אתם מסתכלים על המפרט והחומרה, אני חושב שהוא כנראה יראה יותר קרוב לגרסאת ה- 360 וה- PS3, אני חושב".

אין ספק שהמשחק יכול להגיע, טכנית, לקונסולה המדשדשת של נינטנדו אך השאלה היא האם Activision מוכנים להשקיע את המשאבים בגרסה שעשויה להיכשל במכירות? מהראיון, עושה רושם שרובין הוא באמת לא האדם הנכון לענות על שאלה מהסוג הזה, וכרגע נותר לנו רק לקוות להכרזה רשמית מצד Activision שתבהיר את הנושא אחת ולתמיד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י