הרשמה

Heroes of the Storm - כל הפרטים מ-Blizzcon 2013

ה-MOBA שישנה את חוקי המשחק?

Blizzard שחררה במהלך סוף השבוע מידע על משחק ה-MOBA החדש Heroes of the Storm . המשחק החדש יהיה מבוסס על חוקי ה-MOBA הרגילים שאנחנו מכירים (שתי קבוצות של שחקנים המנסים לפרוץ את הגנות הקבוצה היריבה ולהרוס את ה"בסיס" שלה) אך במקרה הזה – כל מפה תיתן לנו חווית משחק קצת שונה. המפות במשחק נקראות Battlegrounds (או "שדות קרב") ולכל אחת יהיו חוקים שונים. למשל, במפת ה"פיראטים" נוכל למצוא תיבות זהב שיהיו מפוזרות לאורך שדה הקרב. את הזהב נוכל להקריב עבור ספינת הפיראטים העצומה הממוקמת במרכז המפה, והקבוצה שתזכה בתמיכת הספינה תצהל בזמן שזאת מרסקת את הגנות האויב עם ירי תותחים.

בסרטון חדש שחושף מידע טרי מפי המפתחים עצמם, אנו לומדים כי Blizzard עושה מאמצים על מנת להבליט את המשחק אל מול התחרות: בתור התחלה, זמן המשחק של כל סיבוב יהיה קצר ביחס למשחקים אחרים ויקח כ-15 דקות על מנת שהוא לא יאבד את הכיף ולעולם לא "יגרר". נוכל לשחק עם גיבורי Blizzard הגדולים ביותר מכל הסדרות המפורסמות: Tyrael, Diablo, Kerrigan, Arthas, Thrull ועוד. נוכל גם להתאים את יכולות הדמות הנבחרת שלנו ולהשפיע על הצורה בה היא תתנהל במשחק.

ז'אנר משחקי ה-MOBA, שמשלב אקשן וטקטיקה בלוחמה קבוצתית ברשת, נשלט כיום על ידי שני משחקים עיקריים: League of Legends ו-DOTA 2, אבל Blizzard מאמינים שגרסאת ה-MOBA שלהם תשתלט על השוק כמו שאר המשחקים של החברה. בראיון עם אתר CVG, מפיק המשחק אלן דבירי (Alan Dabiri) הבהיר זאת כשאמר: "אנחנו תמיד לוקחים את הנסיון שלנו ושמים את ה'טעם' של Blizzard במשחק, ואנשים מעריכים את זה. באופן אישי, אני חושב שבמשך השנים הראינו שאנחנו מצליחים בזה אבל גם יש הרבה מכניקות משחק שלמדנו ממשחקים אחרים, ואנחנו חושבים שכל האלמנטים הבנויים לתוך המפות עצמן יהפכו את המשחק ליותר מעניין".

Heroes of The Storm עדיין לא קיבל תאריך יציאה אבל ההרשמה לבטא כבר נפתחה ותוכלו להירשם אליה דרך הלינק הזה . למטה תוכלו לראות את הראיון עם המפתחים וכמובן את הסרטון הסינמטי המגניב כמו שרק Blizzard יודעים לעשות.

טריילר סינמטי:

ראיון עם המפתחים:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י