הרשמה

Call of Duty: Ghosts לא מושפע מביקורת

המשחק קיבל ציונים פושרים בביקורות - אז למה הוא כל כך מצליח?

סדרת Call of Duty קיימת כבר שנים רבות אך נקודת המפנה שלה (והפופולריות העצומה) הגיעו עם המשחק הרביעי בסדרה: Modern Warfare. מאז, חברת Activision מתעקשת להוציא משחק חדש בסדרה בכל שנה, גם אם אין ממש שיפור משמעותי מהמשחקים הקודמים. Call of Duty: Ghosts סומן בתור "התחלה חדשה" לסדרה אך למעשה לא הביא יותר מדי חדש לשולחן - כך לפחות לפי המבקרים שנתנו לו ציון ממוצע של 66, וגורמים בתעשיה כבר הספיקו להספיד את הסדרה כולה. אז איך יכול להיות ש-Ghosts הוא המשחק הנמכר ביותר בתקופת החגים?

אריק הירשברג (Eric Hirshberg), מנהל השיווק של הסדרה, הסביר את התופעה. בראיון למגזין Game Informer, הירשברג אמר שהוא לא דואג מדעיכתה של הסדרה: "תמיד היינו די שקופים בדעתנו לגבי האתגרים בשנת המעבר של הקונסולות, והתוצאה שקיבלנו הייתה סבירה." כשנשאל האם לדעתו הסדרה נחלשת בכל שנה עקב ההחלטה להוציא משחק שנתי, הוא אמר "לא, ממש לא - וברור שאני לא מסכים כאן עם המבקרים. אני יודע ש-CoD היא סדרה בעייתית עבור חלק מהמבקרים, וזה ברור לי שלא כל המבקרים יאהבו את זה שאנחנו עושים משחק כל שנה, אבל למרבה המזל המעריצים שלנו אוהבים את זה".

הירשברג הוסיף וציין כי לא תמיד חייב להיות קשר בין דעת המבקרים לדעת הקהל: "זה ברור לנו שתגובת המבקרים לא תמיד משקפת את זו של המעריצים. אנחנו כן קוראים את הביקורות ולוקחים אותן לתשומת ליבנו, אבל אנחנו לא מודדים את ההצלחה ביחס לביקורות".

הביקורות מצביעות על כך, אך המכירות ותגובת המעריצים מראה לנו תמונה שונה לגמרי. אז מה דעתכם - האם סדרת Call of Duty נמצאת בדעיכה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:07 05.12.2013 | roiatia roiatia

    COD Ghosts זה המשחק! לא סתם הוא נמצא בראש רשימת המשחקים הנמכרים ביותר ועוד במקום הראשון, אז אם יש לכם ביקורות רעות עדיף שתשמרו אותם לעצמכם

  2. 2

    10:54 06.12.2013 | ek355 ek355

    ל1 מה זה דיקטטורה שאסור לתת ביקורת רעה?

  3. 3

       | פורסם ע"י