הרשמה

Call of Duty 2014 - תמונה ראשונה נחשפה

מראה שיפור משמעותי בגרפיקה

במהלך כנס מפתחי המשחקים השנה, חברת Sledgehammer Games הראתה למשתתפים תמונה של דמות מהמשחק החדש של Call of Duty. שימו לב שמדובר בדמות in-game של המשחק ולא מתוך קטע סינמטי. אתר IGN פרסם היום את התמונה ונתן לנו הצצה לגרפיקה של המשחק.

המשחק CoD של חברת Sledgehammer Games, נמצא בפיתוח כבר שלוש שנים ונחשב למשחק "הדור הבא הראשון" של CoD ע"י Activision, החברה המפיצה את סדרת המשחקים.

Sledgehammer הם התוספת החדשה בסבב של infinity Ward ו-Treyarch, וביחד הם ידאגו שבכל שנה יצא משחק חדש ואיכותי של Call of Duty.

לפי מידע שנחשף מוקדם יותר השנה, המשחק החדש יתרחש בשנת 2018 ויהווה המשך ישיר ל-Modern Warfare 3. רוב המשחק יתמקד באזורי אירופה ואסיה.  קפטן פרייס וניקולאי צפויים לחזור בתור שתי הדמויות הראשיות במשחק ולשוב לתפקידיהם הקודמים בסוכנות ה-SAS הבריטית. ע"פ המידע, ה-SAS יקחו תפקיד רציני במהלך עלילת המשחק וכנראה לא נראה יותר את הקפיצות המוכרות במשחקי Call of Duty קודמים בהם היינו מחליפים בין שחקנים ויחידות.

Call of Duty 2014 צפוי להגיע אלינו בחודש אוקטובר ולקבל הכרזה מלאה במהלך כנס E3 ביוני הקרוב או אולי קצת לפני, תלוי אם Activision תרצה לבנות אירוע שלם רק בשביל ההכרזה (כמו שהיה בשנה שעברה). לגבי פלטפורמות - המחשב וקונסולות הדור הבא (Xbox One, PS4) הם המועמדים העיקריים אך יש סיכוי שגם ה-Xbox 360 וה-PS3 יקבלו קצת אהבה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:42 23.04.2014 | bolter21 bolter21

    עוד משחק ממוחזר, עם קונספט טיפה שונה, מבנה עלילתי בנאלי והצמדות לסיפור שכבר נשחק יותר מידי..

    מישהו עוד מתלהב מCOD? וגם BF מאבד את זה. המשחקים האלה הם כבר מותגים כמו בגדים שלא שווים את הכסף אבל רק בגלל שזה מותג מוכר אז "כולם קונים אותו"...

    למזלנו מגיעים עוד משחקים טובים בקרוב כמו AC5, DRAGON AGE החדש, CIV BEYONG EARTH, WATCH DOGS והם עשויים כמו כל פעם לספק תחושה טובה ולהשפיע לך טיפה על החשיבה שלך על העולם. (חחחח איזה מטומטם נשמעתי עכשיו)

  2. 2

    22:42 23.04.2014 | TimeLiGhT TimeLiGhT

    עכשיו כשחברה חדשה נכנסת לראשונה לתוך "קרוסלת" משחקי COD אי אפשר לקבוע מראש האם באמת המשחק יהיה ממוחזר.
    מחכה להכרזה ולפרטים נוספים ושיהיה בהצלחה !
    (נ.ב BF מזמן כבר איבד את זה)

  3. 3

    18:57 01.05.2014 | bolter21 bolter21

    BF4 היה הכשלון מאז BAD COMPANY 2

  4. 4

       | פורסם ע"י