הרשמה

האם Call of Duty: World at War 2 מגיע השנה?

לפי הדליפה, הסדרה תחזור למלחמת העולם השניה

אחרי שעברנו למלחמת עתידנית עם Call of Duty: Modern Warfare, האם ייתכן שהמשחק הבא בסדרה דווקא יקח אותנו חזרה למקורות הסדרה - מלחמת העולם השניה?

כך זה נראה לפי פוסטר שנחשף בעמוד הטוויטר Anonymous Protection. הפוסטר השנוי במחלוקת חושף לכאורה את תאריך ההכרזה של המשחק על ידי Treyarch במאי הקרוב. למרות שאמיתות הפוסטר מפוקפקת למדי, עם כמה משתמשים שכבר הגיבו כי ראו אותו לפני חודשים ב-Reddit, זה יהיה מהלך הגיוני מצד Treyarch להשיק דווקא את הכותר שחוזר למקורות. קודם כל, הם החברה "הבאה בתור" להשקה של כותר Call of Duty מתוך השלוש (Infinity Ward תשיק את המשחק של 2016, ואחריה Sledgehammer וחוזר חלילה). למי שזוכר, Treyarch היא גם זו שהשיקה את Call of Duty: World at War המקורי ב-2008. באופן מפתיע, דווקא החזרה למלחמת העולם השניה יכולה לתת ל-Treyarch הרבה כלים לשינוי ורענון המשחקיות. תוסיפו את זה לעובדה שהרבה מעריצים שבעו מהלוחמה המודרנית שרק מאבדת מאיכותה עם השנים, וקיבלתם סיבה מצויינת לפתח את World at War 2.

האם כל זה באמת יקרה? לא היינו מהמרים שהפוסטר המפוקפק הוא הדבר האמיתי, אבל על פני השטח נראה שיש לא מעט סיבות ל-Treyarch לחזור לשנות ה-40 במקום להיתקע בהווה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י