הרשמה

MWC 2015: הכירו את ה-HTC One M9

כל הפרטים ממסיבת העיתונאים של HTC בכנס

הערב הראשון של תערוכת MWC בברצלונה נפתח בסערה כאשר חברת HTC החלה את מסיבת העיתונאים והכריזה על שלל מוצרים חדשים ומסקרנים שכבר הספיקו להלהיב לא מעט אנשים ברחבי העולם.

כוכב הערב הוא כמובן מכשיר הדגל החדש של החברה, ה-One M9, ממשיך דרכו של ה-One M8 המוצלח מהשנה שעברה. ה-One M9 ממשיך את החזון של HTC בשימוש בחומרים יוקרתיים וחוויית משתמש חלקה ונוחה ואפשר להגיד שהוא כבר מועמד לאחד ממכשירי האנדרואיד היפים של השנה.

ה-One M9 יגיע עם מסך זהה לזה של ה-One M8 - מסך 5 אינץ' ברזולוציית Full HD, מעבד Snapdragon 810 מתומן הליבות העוצמתי של קוואלקום בעל ארכיטקטורת 64 ביט, אחסון של 32 ג'יגה ביחד עם 3 ג'יגה זכרון ראם וחריץ MicroSD שיאפשר הרחבת זכרון עד 128 ג'יגה. השדרוג המשמעותי ביותר במכשיר הוא חיישן המצלמה, שהשתדרג מ-4 מגה פיקסל ל-20 מגה פיקסל בזמן שהמצלמה הקדמית קיבלה את טכנולוגיית ה-Ultrapixel מהדגם הקודם. סוללת המכשיר גם כן השתדרגה והפעם היא עומדת על נפח של 2840mAh לעומת 2600mAh של הדגם הקודם. בפן התוכנתי, HTC הציגה את גרסתו השביעית של ממשק ה-Sense שלה, שמציג אפשרויות קוסטומיזציה רבות ומהירות יוצאת דופן, הכל כמובן על פני מערכת האנדרואיד המוכרת.

חוץ ממכשיר חכם, HTC חשפה גם את המכשיר הלביש הראשון שלה הלא הוא ה-HTC Grip, צמיד כושר חכם המכיל שבב GPS מובנה, ג'יירוסקופ ועוד והוא מיועד בעיקר עבור האתלטים שבינינו. 

HTC ניצלה את הבמה על מנת להציג גם את הגרסא שלה לטכנולוגיית המציאות המדומה שלאט לאט הופכת להיות לנפוצה יותר. HTC RE Vive, משקפי מציאות מדומה שפותחו ע''י חברת Valve ו-HTC מבטיחות חוויה מציאותית יותר באמצעות טכנולוגיה שתאפשר לסרוק את כל החדר ב-360 מעלות ולהביא לנו חווית משחק מציאותית במיוחד. 

ה-HTC One M9 צפוי להגיע לחנויות כבר באמצע החודש הנוכחי וסביר להניח שנראה אותו מגיע לארץ כבר בחודש הבא. ה-HTC Vive צפוי לצאת עד סוף השנה וה-HTC Grip במהלך האביב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י