הרשמה

MWC 2015: סמסונג חושפת את ה-Galaxy S6

כל הפרטים ממסיבת העיתונאים של Samsung בכנס

תערוכת המובייל MWC בברצלונה התחילה חזק עם מסיבת העיתונאים של HTC, ואחריה כל העיניים נישאו אל האירוע של המתחרה Samsung. סמסונג הייתה חייבת להציג מכשירים אפילו יותר מרשימים מזו של HTC, וזה בדיוק מה שקרה. סמסונג הכריזה על שני מכשירים חכמים חדשים בדיוק כמו בתחזיות - Galaxy S6 ו-Galaxy S6 Edge.

ה-Galaxy S6 מבטיח להביא עימו שינוי משמעותי בגישה של סמסונג בנוגע לאיכות הבניה וקלות ממשק המשתמש, והוא אכן מקיים. מפרטו של ה-S6 כולל מסך 5.1 אינץ' ברזולוציה של 2560x1440, מעבד Exynos 7420 מתומן ליבות תוצרת סמסונג אשר יוצר בטכנולוגיית 14 ננומטר אשר אמורה להבטיח לנו חיי סוללה טובים יותר ומניעת התחממות יתר של המכשיר. מצלמת המכשיר מגיעה עם 16 מגה פיקסל ביחד עם ייצוב תמונה אופטי אשר יבטיח חוויית צילום חלקה ואיכותית יותר, ומצלמה קדמית בעלת 5 מגה פיקסל. במהלך ההדגמה בכנס, התמונה של מכשיר ה-Galaxy S6 נראיתה משמעותית טוב יותר מזו שצולמה על ידי האייפון 6. המכשיר יגיע עם שלושה אופציות אחסון: 32/64/128 ג'יגה ביחד עם 3 ג'יגה ראם. סוללת המכשיר צונחת קצת בנפח שלה והיא עומדת כעת על כ-2550mAh.

ביחד עם ה-Galaxy S6 הכריזה סמסונג על הגרסא המעוקלת של המכשיר, ה-Galaxy S6 Edge. ה-S6 Edge יגיע עם מפרט זהה לזה של ה-Galaxy S6 חוץ מהסוללה אשר תהיה בנפח של 2600mAh וכמובן אותם עיקולים בצידי המכשיר אשר הופכים אותו לייחודי כל כך. בנוסף, שני המכשירים כוללים חיישן טביעת אצבע ללא תנועת ההחלקה, זהה לזה שיש באייפון.

ביחד עם המכשירים הכריזה סמסונג על הדגם החדש של ה-Gear VR, משקפי המציאות המדומה של סמסונג. הדגם החדש יאפשר לנו לשים את המכשירים החדשים במקום המיועד לכך במשקפיים ולהתחיל לשחק או לצפות בתכנים. ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge יהיו זמינים לקניה במהלך חודש אפריל בכ-20 מדינות תחילה, וכל השאר לאחר מכן. עדיין לא ידוע אם ישראל חלק מאותן מדינות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י