הרשמה

MWC 2015: סוני מכריזה על טאבלט וסמארטפון חדשים

הפיצ'ר המרכזי: עמידות בפני מים ואבק

חברת סוני הכריזה אמש במהלך תערוכת MWC בברצלונה את ה-Xperia Z4 Tablet ואת ה-Sony Xperia M4.

מה שהופך את ה-Xperia Z4 Tablet לכל כך מיוחד זו העובדה שהמכשיר הוא דק בצורה בלתי רגילה (6.1 מ''מ) עד כדאי כך שסוני קוראת לו "טאבלט ה-10 אינץ' הדק בעולם". מלבד הדקות של המכשיר, סוני ארזה בטאבלט גם מסך 2K יפהפה וכמובן את המעבד Snapdragon 810 שאותו ניתן למצוא כמעט בכל מכשירי השוק הגבוה החדשים שיצאו לאחרונה. 

יחד עם הטאבלט, הכריזה סוני גם על מכשיר שוק ביניים חדש, ה-Xperia M4. סוני לא בחלה באמצעים ובנתה את המכשיר החדש כחסין למים ביחד עם מפרט די סטנדרטי, אם לא יותר, למכשירי שוק ביניים. 

ה-Xperia Z4 Tablet מגיע עם מסך 10.1 אינץ' ברזולוציית 2K ביחד עם מעבד Snapdragon 810 בעל ארכיטקטורת 64 ביט לביצועים מקסימליים. מצלמתו האחורית של המכשיר הינה 8 מגה פיקסל והמצלמה הקדמית הרחבה בעלת 5.1 מגה פיקסל. בנוסף, הטאבלט עומד בתקן IP68, מה שאומר שהמכשיר עמיד בפני מים ואבק. המכשיר צפוי להגיע לחנויות לקראת חודש יוני השנה והוא ישווק בשתי גרסאות - גרסת Wifi וגרסת LTE. 

ה-Xperia M4, ממשיך דרכו של ה-M2 מהשנה שעברה יגיע עם מסך 5 אינץ' ברזולוציה 1280x720 ביחד עם המעבד Snapdragon 615 בעל אריטקטורת 64 ביט. סוללת המכשיר תהיה בנפח 2400mAh והפיצ'ר הכי חשוב - המכשיר גם כן עמיד בפני מים ואבק. תג המחיר של המכשיר עומד על 300 דולר והוא יגיע לחנויות במהלך האביב.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י