הרשמה

חדש במובייל: המשחקים שלא תרצו לפספס

הנה ההזדמנות להכיר את ההתמכרות הבאה שלכם

לא משנה כמה הארדקור אתם בגיימינג, לכל אחד יש את הרגעים האלה שהוא פשוט רוצה להעביר את הזמן עם איזה כותר מובייל קטן וממכר. הנה כמה ממשחקי המובייל הבולטים שיצאו בחודש האחרון ויילחמו על המסך הקטן שלכם. אולי תכירו כאן את ההתמכרות הבאה שלכם?

*טור אורח של יעקב ורך, מפתח משחקי מובייל

בואו נתחיל עם קצת קצב בחלל עם המשחק Planet Quest ל-iOS

זהו משחק קצב בו אנו שולטים על חללית שמגיעה לפלנטה עם מסיבה! הבעיה היא שאנחנו לא במצב חגיגי כל כך, ובמקום להצטרף לריקודים אנחנו מעדיפים שהרוקדים יצטרפו אלינו. יש פרחים ואנשים בתחפושות של חיות וכולם רוקדים ונהנים, והמטרה היא לחטוף את החיות ולהימנע מלחטוף פרחים. משחק צבעוני עם מוזיקה מגניבה ואווירה נעימה, המתאים לילדים ומבוגרים כאחד. כרגע Planet Quest הוא בחינם.

להורדה דרך App Store

משחק נוסף אותו כדאי לנסות הוא Staying Together לאנדרואיד וגם ל-iOS

Staying Together הוא משחק פלטפורמה, אך מה שיוצא דופן בו זה השליטה. מסך המשחק מחולק לשני חלקים, צד שמאל שולט על התנועה לצדדים והצד הימני על התנועה למטה ולמעלה. בנוסף לכך כל אחת מהדמיות נעה בו זמנית בתנועת מראה, מה שעשוי להציב אתגר לא קטן למוח שלכם. המטרה בכל שלב היא לאסוף חלקי לב המפוזרים בשלב ולאחד בין שתי הדמיות המאוהבות. המשחק מבטיח שעות של תהיית "איך עושים את זה?". Staying Together מומלץ למי שמחפש אתגר מחשבתי וכן מיומנות במכניקה של השליטה במשחק. Staying Together מוצע בחינם בכל גרסאותיו.

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

משחק אחר אותו כדאי לנסות הוא Imps In Tokyo Trailer ל-iOS

Imps In Tokyo Trailer הוא משחק הרפתקאות בו אנו שולטים על אחת משש דמויות אפשריות. כל דמות בעלת יתרונות וחסרונות משלה, ולכן צריך לבחור בדמות המתאימה ביותר לשלב. אנו שולטים על תופס חלומות אשר צריך להילחם בשדים, לאסוף חלומות וכמובן להציל חתולים. ב-Imps In Tokyo Trailer יש מגוון רב של שלבים כולל שלבי יריות מעמדת ירי, שלבי קרבות בוס ושלבים בהם אנחנו כאמור מצילים חתולים. המשחק יפה מאוד מבחינה גרפית, המשחקיות מהנה והוא מומלץ למבוגרים וילדים כאחד. 6.90 ₪ בApp Store.

להורדה דרך App Store

המשחק האחרון שלנו להפעם הוא Supy לאנדרואיד - גילוי נאות הכותב הוא אחד מיוצרי המשחק.

Supy הוא משחק המיועד בעיקר לילדים אך מבוגרים יכולים ליהנות ממנו גם. המטרה במשחק היא לאסוף את חבריו של הדמות הראשית ולהחזיר את כולם לפלנטה שלהם. בדרך נצטרך להימנע ממכשולים ולהמשיך לנוע על הרצפה או על התקרה - מזל שכוחות הגראויטציה לא חלים על הגיבור שלנו! המשחק דורש זריזות תגובה ואינסטינקטים חדים. המשחק מוצע בחינם להורדה ב-Google Play.

להורדה דרך Google Play

יש לכם עוד המלצות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י