הרשמה

חדש במובייל: הנוסטלגיה מכה שנית

יעקב ורך חוזר עם שלושה משחקים שיעוררו בכם נוסטלגיה

הפעם יש לי בשבילכם כמה ממתקי מובייל בסימן נוסטלגיה, כי מי לא אוהב להתרפק קצת על הימים היפים של פעם?

בואו נתחיל עם Heroes: Byte & Magic ל-iOS ולאנדרואיד

Heroes: Byte & Magic הוא משחק תפקידים עם מראה וסגנון רטרו וכן אלמנטים של Roguelike. מראה המשחק יכול להטעות! הוא לא רק נראה כאילו הוא מסוף שנות ה-80, הוא גם נשמע כך. אולם מבפנים הוא מודרני לגמרי בזכות אלמנטים של Roguelike והאקראיות אשר הוכנסו אליו. בסך הכל יש תחושה של משחק מודרני עם מראה וסאונד נוסטלגי. בכל פעם שמתחילים משחק הוא שונה לחלוטין מקודמו, אין סיכוי להיות באותו מבוך או הרפתקה זהה. המשחק מלא בהומור ובדיחות על משחקי תפקידים והרפתקאות בפרט. עלינו לגייס דמיות במסבאות, לחקור מבוכים, לצאת להרפתקאות ולהילחם בבוסים. השליטה והתפריטים הם בסגנון משחקי התפקידים משנות ה-80 וה-90. מומלץ לכל מי שרוצה קצת נוסטלגיה למשחקים של פעם בשילוב של אלמנטים מודרניים.

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

ואם דיברנו על משחקים שהתחילו את דרכם בסוף שנות ה-80, הנה Sid Meier's Starships ל-iPad

Sid Meier's Starships הוא משחק אסטרטגיה בו אנו לוקחים פיקוד על צי של חלליות בעזרתן אנו מגיעים לפלנטות אחרות ומצילים אנשים וחלליות מפושעי חלל ואיומים אחרים. את החלליות שלנו ניתן לשפר ולפתח בעזרת ציוד ומשאבים אותם אנו אוספים במהלך המשימות. שמו של סיד אינו נמצא סתם בשם המשחק, כל מה שניתן לצפות לו ממשחק של סיד מאייר נמצא ב-Starships כולל מנגנוני דיפלומטיה מעניינים ומורכבים, מערכת קרב אסטרטגית, קווי עלילה מצוינים וכן גרפיקה וסאונד נפלאים. מאוד מומלץ לאוהבי משחקי אסטרטגיה ומעריצי סיד מאייר בפרט. 

להורדה דרך App Store (אייפאד בלבד)

המשחק אחרון להפעם הוא לא בדיוק משחק אבל באווירת הנוסטלגיה: Star Wars: Card Trader ל-iOS.

אלה לא הקלפים אותם את מחפשים... או שבעצם כן! Star Wars: Card Trader היא אפליקציה לאיסוף והחלפה של קלפי Star Wars מכל השנים והסרטים כולל הסרט השביעי העתיד לצאת. בכל יום אנו מקבלים חפיסת קלפים אחת. כמובן שזה לא מספיק ותמצאו את עצמכם רוכשים חפיסות נוספות. את הכסף לקנות את החפיסות ניתן להשיג בכמה דרכים: קניה בכסף, צפייה בפרסומות ושימוש והורדה של אפליקציות אחרות. העניין באפליקציה הזו הוא החלפה עם שחקנים אחרים. ממש כמו פעם בבית הספר או בגינת המשחקים, עלינו לפנות לשחקנים אחרים ולהציע להם עסקה שהם לא יכולים לסרב לה. גורם נוסטלגי נוסף שתתמכרו אליו הוא פתיחת חפיסות קלפים חדשות, בהן החפיסה נפתחת על המסך ואתה מתחיל להעביר קלפים ולהגיד לעצמך "יש לי, אין לי, יש לי..." הקלפים מגוונים מכל הסרטים וכוללים ערכי נדירות שונים ועיצוב נהדר ע"י חברת Topps - אותה חברה שייצרה את קלפי Star Wars הפיזיים לאורך השנים. מומלץ למעריצי "מלחמת הכוכבים" ולכל מי שאסף קלפים אי פעם.

להורדה דרך App Store

זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י