הרשמה

סיכום משחק הגמר של אליפות CoD: Advanced Warfare

איזו קבוצה לקחה הביתה 400,000$?

אליפות העולם ב-Call of Duty: Advanced Warfare של MLG ו-Xbox הגיע אתמול לסיומו. לאחר ש-32 קבוצות מרחבי העולם נפגשו לשלושה ימים אינטנסיביים בלוס אנג'לס, אפשר לברך את הזוכה הגדולה, Denial, שהצליחה לשלשל לעצמה לכיס 400,000$.

היום הראשון התחיל בסימן תרועה אמריקאי, כאשר כמעט כל הקבוצות שאינן מארה"ב, נפסלו ולא הגיעו לשלבי הגמר. אפילו קבוצות חזקות כמו Epsilon ו-TCM לא הצליחו להתמודד עם הלחץ והפסידו לקבוצות מקומיות חלשות מהן.

הפייבוריטית של היום הראשון, Optic Gaming, איבדה מומנטום מהר מאוד אחרי שהפסידה ל-Faze ו-Denial. הראשונה מביניהן הצליחה לקלקל לכמה שמות גדולים כמו Team Envy. למרות שלא הגיעה לשלבי הגמר, Faze הגיעה למקום מכובד מאוד בבתים הנמוכים. תזכרו את השם הזה לטורנירים הבאים.

הפיינליסטיות של הטורניר, Denial ו-Revenge Gaming נפגשו לשמונה משחקונים. למרות ש-Revenge Gaming פתחה את הטורניר בצורה טובה, היה אפשר לראות ש-Denial הגיעו מוכנים וחדים יותר לטורניר. Denial לא התאמצה וסיימה במקום הראשון וגברה על Revenge Gaming עם תוצאה של 6-2. צפו במשחק המלא למטה ומי יודע? אולי תלמדו איזה טריק או שניים מהמומחים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י