הרשמה

הוכרזו שלושה טורנירים ל-Mortal Kombat X

תומכים בטורניר יקבלו סקין יחודי ל-Sub Zero

חברת Warner Bros הודיעה כי לכבוד ההשקה של Mortal Kombat X, היא תערוך שלושה טורנירים למשחק במהלך הקיץ עם פרסים כספיים שיתחילו ב-100,000$.

חברת Mortal Kombat Worldwide Competitive Program, העובדת קשה כדי להכניס את המשחק שלה לתודעה הרחבה של משחקי מכות בתחום הספורט האלקטרוני, דאגה לכניס את המשחק החדש לשלושה טורנירים גדולים כאשר הראשון מבינהם יחל ב-11 באפריל - 3 ימים לפני יציאת המשחק לחנויות.

הטורנירים שיארחו את המשחק החדש בסדרה יהיו Fatal 8 Expedition, Mortal Kombat X ESL Pro League Tournament וה-Mortal Kombat Cup. הטורניר הגדול מבין השלושה, Mortal Kombat X ESL Pro יהיה פתוח לשחקני צפון אמריקה (ארה"ב, קנדה) ושחקני אירופה המששחקים ב-Xbox One. שחקנים יתמודדו על בסיס שבועי במטרה להתברג בין 16 הפיינליסטים, שיקבלו כרטיס טיסה ללוס אנג'לס ב-11 ביולי.

מעבר לכך, שחקנים יוכלו לצפות בטורניר ה-Fatal 8 Expedition דרך דף הטוויץ' של הטורניר או אפילו לקנות כרטיסים וללכת לראות את הטורניר.

שחקנים המעוניינים לתמוך בטורניר יכולים לרכוש את הסקין הבלעדי של Sub-Zero(סאב-זירו), כאשר כספי הקנייה יתווספו לפרס הכספי של הטורנירים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י