הרשמה

עכשיו זה רשמי: נחשף תאריך ההכרזה ל-LG G4

מכשיר הדגל של LG ייחשף בסוף החודש הבא

לאחר שנחשפו כבר תמונות ראשונות של המכשיר, LG חושפת היום את תאריך ההכרזה של מכשיר הדגל הבא שלה וממשיך דרכו של ה-LG G3 המצויין משנה שעברה, ה-LG G4.

LG החלה לשלוח היום הזמנות לאירועים מיוחדים אשר יתקיימו בפאריס, ניו יורק ולונדון ב-28 באפריל ובסינגפור, סיאול ואיסטנבול ב-29 באפריל.

על פני ההזמנה ניתן לראות משהו שנראה כמו מחברת ועליה רשום בתרגום עברי פשוט: "תראה את הגדול. תרגיש את הגדול", אנחנו מסכימים שזה נשמע ממש לא טוב בשפה שלנו אבל תהיו בטוחים שבאנגלית זה עושה את העבודה. אז בעצם כל זה אומר לנו? זה נראה די סביר להניח שהענקית הקוריאנית מתכננת שינוי חזותי כלשהו. יכול להיות שזה מרמז על גוף העשוי מעור מלאכותי, כמו זה שסמסונג השתמשה בו בסדרת ה-Note ויכול להיות שזהו גם הכיוון החדש של LG, שיכולה בקלות לחשוף בפנינו מתחרה רציני לסדרה המצליחה של סמסונג. בסופו של דבר, העיצוב של ההזמנה יכול לבשר על שינוי רציני של LG, ומצד שני על שום דבר.

שמועות מסוימות מדברות על כך ש-LG מתכננת סוף סוף מכשיר בעל גוף מתכתי ויש לפחות שמועה אחת שאומרת ש-LG תמשיך עם הפלסטיק ממכשיריה הקודמים על מנת להביא את השינוי הגדול במכשיר עתידי שכנראה ייקרא LG G4 Note. ע''פ אתר Korea Herald, המכשיר החדש צפוי להגיע עם גוף מעט מעוקל, קצת פחות מה-G Flex 2 ששוחרר לא מזמן אך בכל זאת משהו שצפוי לשפר את האחיזה שלנו במכשיר.

מה אתם הייתם רוצים לראות במכשיר הדגל החדש של LG?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:49 31.03.2015 | oriyellow oriyellow

    חבל רק שאין מילה אחת מה זה המכשיר הזה.

  2. 2

    01:26 01.04.2015 | Fapdonut Fapdonut

    שיפרסמו את התוכן שלו 0_0

  3. 3

       | פורסם ע"י