הרשמה

עוד לא אבדה תקוותנו ל-Beyond Good and Evil 2

עדיין מוקדם להכרזה רשמית, אך המשחק שהוכרז ב-2008 עדיין נמצא בפיתוח

אחרי שהוכרז ב-2008 ומאז נעלמו עקבותיו, יוביסופט מצהירה: Beyond Good and Evil 2 עדיין בפיתוח

אי שם בשנת 2003 הגיע משחק הרפתקאות משובח בשם Beyond Good and Evil. המשחק זכה לביקורות אוהדות אך לא היה להיט במכירות, ועם השנים הוחלט ב-Ubisoft להתמקד על זכיונות יותר מצליחים כמו Ghost Recon ו-Rainbow Six. חמש שנים לאחר מכן, הוכרז משחק ההמשך Beyond Good and Evil 2 עם טריילר מבטיח שכבש את המעריצים, וזאת הפעם האחרונה ששמענו עליו. המעריצים הנאמנים חיכו גם השנה להכרזה, טריילר, כל דבר שיאשר את קיומו של Beyond Good and Evil 2 אך כנס הגיימינג הגדול של השנה (E3 2015) כבר מאחורינו ושום דבר לא קרה.

דווקא היום, שבועיים אחרי כנס E3, הגיעה בשורה מעודדת: מגזין TheGuardian דיבר במהלך הכנס עם ייב גיימו (Yves Guillemot), מנכ"ל Ubisoft, ושאל אותו האם נשמע השנה חדשות על Beyond Good and Evil 2. התשובה היתה מתחמקת ומרגיעה בו זמנית: "אני לא יכול לחשוף שמות, אבל יש צוות שעובד עם מישל אנסל על פרוייקט... מאוד מעניין. זה משחק שאני בטוח שאתם תאהבו, ואני לא יכול להגיד יותר מזה".

עבור המעריצים, אין Beyond Good and Evil 2 בלי מישל אנסל (Michel Ancel) - המעצב שעבד על המשחק המקורי. אנסל כבר לא נמצא בראש אולפן של יוביסופט אלא מנהל אולפן עצמאי בשם Wild Sheep. זה לא מבטל את האפשרות לשיתוף פעולה עם יוביסופט, ואנחנו מקווים שהוא משמש כיותר מסתם יועץ חיצוני לפרוייקט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י