הרשמה

Red Ash, היורש הרוחני של Mega Man Legends, מומן במלואו

התקציב הגיע ממקור מפתיע בשיא קמפיין הקיקסטרטר

למרות שקמפיין הקיקסטרטר נאבק על כל אגורה, המשחק מומן במלואו. איך זה קרה?

מוקדם יותר החודש סיפרנו לכם על Red Ash, היורש הרוחני של Mega Man Legends שבדיוק קיבל קמפיין קיקסטרטר. הקמפיין לא לגמרי הגיע ליעדים וגייס נכון להיום פחות מ-500,000$ מתוך 800,000$ כשנותרו רק עוד 4 ימים... אז מאיפה הגיעה ההכרזה כי המשחק מומן במלואו? מפתחי המשחק הודיעו היום כי מפיצה סינית בשם Fuze לקחה חסות על המשחק ומימנה את הפיתוח לחלוטין. זה אומר שהמשחק קיבל אור ירוק להתחלת הפיתוח, שיתמקד בשלב הראשוני על הכנת הפרק "The KalKanon Incident" - פרק פריקוול שיכין את הרקע לאירועי המשחק הראשי.

הוכרז גם כי המשחק יגיע ל-Xbox One ול-PS4 בנוסף לגרסת ה-PC. ומה עם קיקסטרטר? כל הכסף מהקמפיין ילך ישירות לתוכן נוסף כמו משימות, נשקים, דמויות ועוד. כמו כן, המפתחת Comcept הבהירה כי כל הזכויות למשחק נשארו אצלה, כולל החלטות בנוגע לפיתוח וקריאייטיב.

המשחק שנוצר ע"י קנג'י אינאפון (Kenji Inafune), היוצר של אחת מסדרות המשחקים המוכרות והאהובות בכל הזמנים - Mega Man - אמור לקחת את אותם אלמנטים אהובים של משחקי תפקידים המשולבים עם יריות בגוף שלישי ולהוציא אותם במתכונת שתתאים לעולם המשחקים המודרני. הסיפור של Red Ash יכניס אותנו לנעליו של בק (Beck), אשר נשלח ביחד עם הצוות שלו להסתנן אל תוך עיר הבירה קלקקנון (KalkKnon) תוך כדי שהוא חוקר את העיר, ישובים סמוכים וצינוקים תת קרקעיים.

Red Ash יושק עבור ה-Xbox One, PS4 וה-PC ביולי 2017.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:09 31.07.2015 | Hollow Hollow

    אני שמח שהמשחק מומן אני מקווה שגם האנימה תמומן

  2. 2

       | פורסם ע"י