הרשמה

אינטל הכריזה על זוג מעבדים ללא חסימה של מהירות-שעון

הדור הבא של אומנות האוברקלוק

גיימרים שרוצים מקסימום ביצועים יוכלו להתחדש בקרוב במעבד חדש עם מהירות-שעון לא מוגבלת ופוטנציאל אורקבלוק עצום

לפני מספר דקות הכריזה אינטל על זוג מעבדים חדשים שיצטרפו למשפחת המעבדים מהדור השישי של אינטל ועל ערכבת שבבים ייעודית. אינטל קיימו את הבטחתם מכנס 'קומפיוטקס' על הכרזה של שני מעבדים חדשים בקיץ, וזו הגיעה במהלך כנס Gamescom שנערך בימים אלה.

המעבדים החדשים הנקראים i7-6700K ו-i5-6600K יוצרו בתהליך יצור שבבים בגודל של 14 ננו-מטר, יזכו לתמיכה טובה יותר בזיכרון DDR4 ויציגו את ארכיטקטורת Skylake החדשה של אינטל שמיועדת לספק ביצועים גבוהים אבל עם פליטת חום גבוהה של W95.

מעבדי הדגל החדשים נושאים את האות ''K'' בשם על מנת לציין את אפשרות האובר-קלוק (OC) הגדולה שלהם על ידי כך שאין להם חסימה של מהירות שעון (Clock Speed), דבר המאפשר להשיג שיפור ביצועים גדול על ידי ניצול מלא של פוטנציאל המעבד - במידה ויש לכם את מערכת הקירור המתאימה.

אינטל הכריזה שמעבד ה-K6700 יוכל להגיע לתדר שעון של 4.2 ג'יגה ואילו ה-K6600 יוכל להגיע לתדר שעון של 3.9 ג'יגהרץ לאחר המרצה (CPU Boost) מקסימלית.

לצד המעבדים הוכרזה גם ערכת שבבים חדשה בשם Z170 שתתמוך במעבדים מהדור השישי של אינטל ותאפשר עד 20 קוי-Pcie מהמעבד. זוהי ירידה במספר הקווים מהדור הקודם בעוד שגם ה-K6700 וה-K6600 מאפשרים רק 16 קווים המאפשרים עבודה עם עד 3 כרטיסי מסך ולא יותר.

שני המעבדים החדשים וערכת השבבים החדשה מיועדים על פי אינטל להיות לגיימרים או למשתמשים הראשונים של משפחת Skylake ואינם מיועדים לרוב המשתמשים.

מחירם של המעבדים יהיה 350 דולר ל-K6700 ו-243 דולר ל-K6600 אך מי שירצה להתחדש באחד מן המעבדים ממשפחת Skylake יצטרך להצטייד בלוח-אם חדש שתומך בתושבת החדשה (שמספרה 1551) כמו אלה שהוכרזו בכנס Computex לפני כחודשיים.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:08 05.08.2015 | דני דני (אורח)

    כתבה יפה מאוד ומושקעת!
    לדעתי אני ישדרג את המעבד שלי,נראה מבטיח

  2. 2

       | פורסם ע"י