הרשמה

הכירו את ה-Smach Zero - קונסולת Steam ניידת

מתחרה חדשה בשוק המובייל גיימינג?

הקונסולה הניידת הראשונה עם תמיכה מלאה בספריית ה-Steam שלכם תגיע בסוף 2016

כבר עברה יותר משנה מאז ששמענו לראשונה על ה-Steam Machines, סדרה של מחשבים נייחים וקומפקטיים המיועדים לתפוס את מקומה של הקונסולה ליד הטלויזיה שלנו בסלון. יצא לנו לראות מספר גדול של דגמים ומפרטים בשנה האחרונה אבל היום צץ מוצר חדש שלוקח את החזון של Steam צעד אחד קדימה: הכירו את ה-Smach Zero, מכונת Steam ניידת.

מה שנקרא בעבר ה-Steam Boy, ה-Smach Zero צפויה להגיע לשווקים לקראת סוף 2016. העיצוב מזכיר את זה של ה-PS Vita עם מסך של 5" וכל הכפתורים שיש על בקר גיימינג תקני - שני משטחי מגע לתנועה וכיוון, 8 כפתורי פנים וכן כפתורים אחוריים. אולם, לפי המפרט הנוכחי נראה שהקונסולה לא תוכל להריץ משחקים "כבדים" (גם מבחינת ביצועים וגם מבחינת משקל): היא תגיע עם 4 ג'יגה של זכרון RAM, רק 32 ג'יגה של זכרון פנימי ותמיכה ב-USB, WiFi ו-Bluetooth. כמו כן היא תגיע עם מעבד של AMD וכרטיס מסך מותאם של Radeon. מה שנחמד ב-Smach Zero זה דווקא המחיר: 300$ במכירה המוקדמת שתיפתח בנובמבר הקרוב, וכדאי להזמין כי המחיר צפוי לעלות לאחר ההשקה.

גם אם הקונסולה תצליח להריץ רק משחקי אינדי וכותרים ישנים יותר, תחשבו איזו הזדמנות פז תהיה לנו לשחק בכל מני כותרים שיושבים כבר שנים בספריית ה-Steam שלנו.

מה דעתכם על ה-Smach Zero? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:41 11.08.2015 | איתמר איתמר (אורח)

    מעניין. עוד תחרות זה תמיד טוב.

  2. 2

    14:37 12.08.2015 | נראה כמו בדיחה נראה כמו בדיחה (אורח)

    פחחחחח במפרט כזה והזיכרון בקושי יריץ bo2,שלא נדבר על משחקים כמו gta,גם iv. וגם,למה אני צריך אינדים על זה? אני נשאר עם הויטה,שם יש משחקים גם אם המפרט חלש.

  3. 3

    13:52 20.08.2015 | kkeeferf kkeeferf (אורח)

    נשמע בסדר אבל המפרט נראה לא מספיק וגם הזיכרון ממש לא משהו.
    אם הוא יריץ רק משחקים ישנים אז אני אשאר עם הויטה

  4. 4

       | פורסם ע"י