הרשמה

צפו בטריילר של Call of Duty: Black Ops III - Awakening

שחקני PS4 יוכלו להנות לפני כולם

ההרחבה החדשה תכלול מצב זומבים חדש וארבע מפות מולטיפלייר חדשות

 משחק היריות המצליח Call of Duty: Black Ops III מקבל את ההרחבה הראשונה שלו לשנה, Awakening.

ההרחבה החדשה תכלול מצב זומבים חדש הנקרא Der Eisendrache ויציב אתכם ביחד עם חברים בטירה עתיקה מתקופת ימי הביניים. הטירה, שעברה זוועות נוראיות במהלך מאות השנים בה היא קיימת, מחביאה בתוכה סוד. האלמנט החדש 115. השילוב של האלמנט החדש והזומבים יוצר משחקיות חדשה שעליה נלמד עוד בעתיד.

מעבר למצב הזומבים של Awakening, ההרחבה החדשה תכלול גם ארבע מפות מולטיפלייר חדשות. 

הראשונה מבינהם היא Guntlent, שכמו המפות האהובות של Tryarch, היא בנויה עם שלושה מסלולים שונים. אך בניגוד למפות רגילות בעלות שלושה מסלולי תקיפה שונים, Guntlent מאפשרת לחשקנים לנוע בין סביבות מגוונות כמו ג'ונגל סבוך, הרים ארקטיים ואזור אורבני גשום. 

המפה השניה היא Splash, שכמו שהשם שלה מרמז, תהיה בנויה מסביב לקונספט של מים. המפה תציב אתכם בפארק מים נטוש הכולל מגלשות, סירות פיראטים, ואפילו אבובים. 

המפה השלישית, Rise,  תמקם אתכם בפאתי ציריך המושלגת במתקן תת קרקעי. המפה תהיה בנויה כמו המפות הקלאסיות של COD ותציע לשחקנים את האפשרות לנצל את מרחבי המפה בשביל מספר גישות משחק שונות.

Skyjacked, המפה האחרונה בהרחבה, אולי תראה לכם מוכרת. המפה המבוססת על המפה האהובה Hijacked, תציב אתכם במפה קטנה עם אקשן אינטנסיבי. המפה החדשה אמורה לקחת את כל מה שהמעריצים אהבו במפה הקלאסית ולשפר אותה יחד עם אלמנטי התנועה החדשים שהמשחק מציע.

הרחבת Awakening אמורה לצאת ל-PS4 ב-02.02.16 כשקונסולת ה-Xbox One וה-PC עדיין לא קיבלו תאריך. 

שחקני Xbox 360 וה-PS3 לא יוכלו להוריד את ההרחבות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י