הרשמה

Resident Evil 4, 5 & 6 מגיעים ל-Xbox One וה-PS4

המשחקים האחרונים בסדרה עושים את המעבר לדור הנוכחי

סדרת האימה הותיקה תביא את שלושת הכותרים האחרונים שלה היישר לקונסולות הדור הנוכחי

סדרת Resident Evil לא מפסיקה לקבל השקות בשנים האחרונות, אבל הרבה מהמעריצים יגידו שהיא עדיין "מחפשת את עצמה" לקראת משחק ההמשך הישיר ל-RE6. כיום, הסדרה קיימת וממשיכה להישאר רלוונטית בעיקר בזכות משחקי העבר שקיבלו השקה מחודשת לאחרונה, ו-Capcom מתכוונת לחלוב את פרת ההשקות החוזרות עד הטיפה האחרונה. בסוף השבוע, הוכרז כי המשחקים Resident Evil 4, 5 ו-6 יקבלו השקה עבור קונסולות הדור הנוכחי ויהיו זמינים כהורדה דיגיטלית בעבור 20$ לכל אחד.

שלושת המשחקים יושקו בנפרד, כאשר RE6 יגיע ראשון במרץ הקרוב, RE5 בקיץ הקרוב ו-RE4 בסתיו 2016. סדר המשחקים נראה קצת מוזר כי לא רק שהוא הפוך בסדר הכרונולוגי, הוא גם הפוך כשזה נוגע לאיכות המשחק. מתוך השלושה, RE4 הוא היחיד שנחשב ליצירת מופת בזמן שהשניים האחרים השאירו את מרכיב האימה בצד והפכו למשחקי אקשן - מה שלא התיישב טוב עם המעריצים.

בהודעה לעיתונות, Capcom התייחסה לרימייק של Resident Evil 2 שנמצא כרגע בפיתוח אך לא אמרה מילה על האפשרות של משחק המשך. מצד שני, עם כנס E3 שהולך ומתקרב - תמיד יש סיכוי להכרזה גדולה ביוני הקרוב.

עושה רושם שהגרסות ה"מחודשות" לא יהנו משדרוגים גרפיים או תוכן שלא נראה בעבר, ויגיעו אלינו בתור גרסאות מותאמות מהדור הקודם. מה דעתכם - האם המחיר של 20$ לכל משחק הוא מוצדק?

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:43 28.02.2016 | מעריץ מעריץ (אורח)

    אי אפשר להשיק את המשחקים האלה בתוך אוסף אחד ולקרוא לזה Resident Evil Apocalypse Edition או משהו בסגנון? The Evil Within הוא גם ככה יותר טוב. הכי טוב: שקאפקום תנטוש את הסדרה המעפנה הזו ותעשה משהו חדש.

  2. 2

    16:09 28.02.2016 | עמית עמית (אורח)

    שיחקתי בפרק הראשון במשחק השני כי קיבלנו חינם וזה הרגיש כמו משחק לps3(טעות,שיחקתי במשחקי ps3 טובים הרבה יותר)
    המשחקיות הייתה גרועה מעבר לכל דמיון,העלילה לא הרשימה אותי(הילדה הקטנה שמצביעה על איפה שיש מפלצות עיצבנה אותיייי והיא ממש מיותרת)הגרפיקה מעפנה ולא נשאר לי טעם לפרק הבא אז לא קניתי אותם

  3. 3

    22:18 29.02.2016 | יוני יוני (אורח)

    כל הכבוד שהמשחקים מקבלים שדרוג אבל מה הם עושים בזה שהמשחקים לא יוצאים פיזי בשיטת שידור אירופאי כל מי שרוצה לרכוש אותו זה רק דיגיטלי לא שווה וחבל כי אני אישית מאות אוהב את הסדרה ולא יכול לשדרג אותה ל ps4 וכמה כמוני יש ?

  4. 4

    09:18 19.03.2016 | yoniy78 yoniy78 (אורח)

    כל הכבוד שהמשחקים מקבלים שדרוג אבל מה הם עושים בזה שהמשחקים לא יוצאים פיזי בשיטת שידור אירופאי כל מי שרוצה לרכוש אותו זה רק דיגיטלי לא שווה וחבל כי אני אישית מאות אוהב את הסדרה ולא יכול לשדרג אותה ל ps4 וכמה כמוני יש ?

  5. 5

       | פורסם ע"י