הרשמה

חדשות השבוע: קול אוף דיוטי בחלל?!

היי קריס בחיים! והיא הגיעה השבוע כדי להביא לכם את כל החדשות החמות מהשבוע האחרון

השבוע בגיימינג: דייויד היית'ר מלכלך על קוג'ימה, Call of Duty מתקדמת לעתיד ו-Shadow of Mordor 2 נחשף לפני הזמן

קריס חזרה והיא כאן כדי להישאר! הנה היא עם החדשות החמות שהיו לנו השבוע:

Shadow of Mordor 2 בדרך להכרזה רשמית?

אוקיי אנחנו לא באמת יודעים אם הוא יוכרז בקרוב או לא, אבל הרמזים מתחילים להצטבר וההימור שלנו הוא שההכרזה בהחלט בדרך ותגיע אלינו ב-E3 2016 עוד כחודשיים. המשחק נחשף לפני הזמן דרך עמוד פרופיל של פעלולנית, שציינה כי היא עובדת על Shadow of Mordor 2.

אורקים ובני אדם מסרבים להיות אויבים

טריילר חדש ומעניין לסרט "וורקראפט: ההתחלה" מציג בפנינו מציאות שונה מזו שראינו בטריילרים קודמים: במקום שבני האדם והאורקים יילחמו אחד נגד השני, נראה שכאן הם משתפים פעולה כנגד אויב משותף ואף יצרו קשרים רומנטיים בין-גזעיים.

Call of Duty בחלל?!

המעריצים געשו השבוע לאחר ששמועה מבוססת במיוחד, שאומתה על ידי כמה מקורות שונים, חשפה כי המשחק הבא בסדרת Call of Duty תיקח אותנו לעתיד הרחוק בו האנושות הגיעה לכוכבים רחוקים. עדיין לא ידוע איך בדיוק זה יעבוד אבל עושה רושם שלמעריצים נמאס מהגישה העתידנית והם רוצים לחזור ללוחמה מודרנית או יותר טוב - ללוחמה היסטורית ממלחמת העולם הראשונה והשניה. האם השמועה נכונה לדעתכם? מה הייתם רוצים לראות ב-Call of Duty הבא?

דייוויד היית'ר מתמרמר על קוג'ימה

הקול המיתולוגי של סדרת Metal Gear Solid הוחלף במשחק האחרון על ידי השחקן קיפר סאת'רלנד, והשבוע נחשפנו למערכת היחסים העכורה בין המדובב המוכשר לבמאי הסדרה הידאו קוג'ימה. נראה כי קוג'ימה לא רצה את היית'ר בשום שלב והכריח אותו להיבחן מחדש לתפקיד עם כל משחק המשך, ובשלב מסוים אף רצה להחליף אותו לטובת השחקן קורט ראסל. נראה כי היית'ר ספג הרבה זילזול מצד קוג'ימה והוא אף הרחיק ואמר שהוא לעולם לא ישחק ב-Metal Gear Solid V כי הוא לא מוכן לעבור "60 שעות של השפלה".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:29 03.04.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    איך אני אוהב את ה-Call Of Duty שלי? רק לוחמה מודרנית.

    שמחים שחזרת!!

  2. 2

    00:55 13.04.2016 | איתי איתי (אורח)

    שיחקתי מCOD 1 ועד COD MW 2 מקווה שיחזירו עטרה ליושנה נמאס מהשטויות

  3. 3

    16:49 11.05.2016 | Vanguard Vanguard

    השיתוף של האורקים ובני האדם היה כבר בסרט ההוביט, בכל מקרה לגבי התקרית של היית'ר עם קוג'ימה, קצת לא נעים! בכל מקרה כתבה נהדרת!

  4. 4

       | פורסם ע"י