הרשמה

צפו בטריילר הגיימפליי החדש של Call of Duty: Modern Warfare

נראה ש-Activision יודעת איך ללחוץ לנו על הכפתורים

Modern Warfare יהיה זמין רק ברכישת עותק של Infinite Warfare

גרסת ה-Remaster של Modern Warfare היא אולי אחת מנקודות האור הבולטות ביותר של המשחק החדש בסדרה - Infinite Warfare; ונראה כי Activision לא מתכוונת שנשכח שכדי להנות מגרסת ה-Remaster יהיה עלינו לקנות את המשחק החדש בסדרה. החברה שחררה טריילר גיימפליי חדש של המשחק המשחזר את אחת המשימות ב-Modern Warfare ולנו נשאר רק להזיל ריר.

המשימה המשוחזרת המופיעה בסרטון היא Crew Expendable, וכבר מהמבט הראשון אפשר לראות איך הטיפול ש-Activision העניקה למשחק רק עשה לו טוב. החל מטקסטורות ומודלים חדשים ועד ההתנהגות של ה-AI שאיתכם בצוות, ניתן לראות כי לא מדובר בעוד משחק שקיבל שדרוג בגרפיקה, אלא עבר טיפול מקיף יותר כדי להתאים את עצמו למשחקים בני זמננו. 

כדי להנות מגרסת ה-Remater של Modern Warfare, יהיה עליכם לקנות את גרסת האספנים של Infinite Warfare. גרסת ה-Remaster תכיל בתוכה את מצב הסיפור של Modern Warfare, יחד עם 10 מפות מולטיפלייר.

Call of Duty: Modern Warfare יהיה זמין ב-4 לנובמבר כחלק מחבילת Legacy או Digital של Infinite Warfare.

סרטון הגיימפליי המקורי של Crew Expendable:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:03 17.07.2016 | WarFox89 WarFox89

    "עדיין יותר" ?
    PS- נראה ממש טוב מקווה שהם לא יפשלו עם המשחק הזה כי אני מאוד מחכה לו. ודרך אגב - אם הם לא ימכרו אותו בנפרד בסופו של דבר זאת ירייה ברגל.

  2. 2

    18:13 17.07.2016 | יוסי יוסי (אורח)

    מומלץ להתרחק מסדרת call of duty למשל המשחק האחרון זה משחק מת כמות השחקנים בכל העולם לא עובר את ה3 ספרות ובוקשי תמצאו שרתים ,אם בכלל.

  3. 3

       | פורסם ע"י