הרשמה

Thanos ישחק תפקיד ראשי ב-Avengers: Infinity War

המנכ"ל של Marvel חושף כי ל-Thanos יהיה חלק מרכזי ב-Avengers: Infinity War

Avengers: Infinity War יגיע לבתי הקולנוע ברביעי למאי 2018.

נראה כי למרות שחשבנו שכל גיבור על שאנחנו יכולים לדמיין מהיקום של Marvel כבר הצטרף לשורות הסרט החדש - Avengers: Infinity War, נראה כי ל-Marvel יש עוד אס אחד בתוך השרוול. היום קווין פרגי (Kevin Feige), מנכ"ל Marvel, הודיע כי Thanos, אחד הנבלים הגדולים ביקום של Marvel, לא רק יהיה הנבל של סרט, אלא גם יגלם תפקיד ראשי ב-Avengers: Infinity War.

פרגי שהתראיין למגזין Collider אמר כי: "Thanos ב-Avengers: Infinity War -- הוא סרט עם הרבה דמויות, אבל אפשר לומר כי Thanos הוא סוג של דמות ראשית שם. מדובר בלקיחת כיוון שונה ממה שעשינו בעבר, אך הוא נכון יותר ל-Avengers: Infinity War".

Thanos, המגולם ע"י ג'וש ברולין (Josh Brolin) הופיע כבר בשומרי הגלקסיה ובנוקמים: עידן אולטרון, אך לפרקים קצרים יחסית. 

Avengers: Infinity War יגיע לבתי הקולנוע ברביעי למאי 2018.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:00 08.02.2017 | Itay Itay (אורח)

    זה היה ידוע מאז ש-Infinity War הוכרז...

  2. 2

    11:29 09.02.2017 | אלי אלי (אורח)

    תגיד לי אתם רציניים ? זה כל הפואנטה של אינפיניטי וור. כל הסופי סרטים של מארוול שרואים את תאנוס אוסף אבנים לכפפה שלו זה בדיוק הרעיון של הסרט. הנוקמים יצטרכו להתמודד מולו ומול הכפפה שלו עם כל האבני אינסוף בתוכה אולי חוץ מאחת כדי לעשות את זה מעניין.

  3. 3

    11:43 09.02.2017 | דניאל לברן דניאל לברן

    שוב, Thanos הוא נבל ונבלים לרוב לא מקבלים תפקיד מרכזי בסרטים, אולי מלבד הגו'קר. בכותרת של הכתבה נאמר כי הוא יקבל תפקיד ראשי, לא שהוכרז לראשונה שהוא ישחק. אם היית קורא את הכתבה ולא מסיק מסקנות מהכותרת אולי היית מבין את זה

  4. 4

       | פורסם ע"י