הרשמה

פרטים חדשים אודות בקר ה-"Knuckles" של Valve

Valve שולחת למפתחים בקר VR חדש. 

הבקר החדש מאפשר לתפוס חפצים בטבעיות רבה. בין אם זו פתיחת דלתות או זריקת אבן, מה שעד כה נעשה בעזרת כפתור יעשה בתזוזת יד ומחוות.

מדי פעם חברת Valve שולחת למפתחי ה-VR ניסיונות לבקרי VR חדשים. הבקר האחרון ש-Valve שלחה למפתחים מנסה לפתור בעיה מהותית בתחום ה-VR, היכן האצבעות שלנו ממוקמות במרחב.

עד כה בכל בקרי ה-VR, בין ה-Oculus Rift עד ל-HTC Vive (שגם הוא פותח ביחד עם Valve) מיקום האצבעות נשאר תעלומה והשליטה עליהן הועברה לכפתורים ייעודיים. בקר ה-"Knuckles" מכיל שלושה חיישנים על ידיותיו וכך הוא יודע לחשב את מצב מפרקי האצבעות (כמו שהשם מרמז). בדומה ל-HTC Motion הוא מתחבר למערכת המיקום של Valve ויודע למקם את השחקן בהתאם לחדר בו הוא נמצא.

Valve מסרו כי הוא פועל ביחד עם ה-HTC Vive ויש לחבר ביניהם לפני התקנת הדרייבר. כמו כן הוא עובד כרגע רק בבטא של ה-SteamVR. 

כדי להשתמש בבקר יש לסנכרן את מיקומי האצבעות על פני 3 חיישנים אחרת זיהוי האצבעות יהיה "לא מדויק". עם זאת, Valve מוסרים כי זהו מצב זמני והוא מוגבל רק לערכות הפיתוח. במוצר הסופי לא יהיה צורך בכך.

הבקר החדש מאפשר לתפוס חפצים בטבעיות רבה. בין אם זו פתיחת דלתות או זריקת אבן, מה שעד כה נעשה בעזרת כפתור יעשה בתזוזת יד. אפשר גם להרחיב זאת ל"מחוות" במצבי מולטיפלייר או לפתירת פאזלים על ידי ציור במשחקים.

Valve לא מסרה צפי להשקת המוצר, אך ב-Tom's Hardware פורסם כי הם כבר עובדים על שלושה משחקים שיתמכו בבקר זה.

צפו בבקר בפעולה:

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י