הרשמה

לוג'יטק רכשה את Astro Gaming ב-85 מיליון דולר

הרכישה הגדולה של לוג'יטק בשנתיים האחרונות

שילוב החברות הללו יכול להעיד על ייבוא מוסדר של מוצרי Astro Gaming לארץ הקודש, שכן מוצרי לוג'יטק G מייובאים באופן סדיר כבר שנים למדינתנו הקטנה.

לוג'יטק, ענקית הציוד היקפי, רוכשת את Astro Gaming עבור 85 מיליון דולרים. Astro Gaming הינה חברה המייצרת אוזניות High-End לגיימרים. לאחרונה אסטרו התחילה לשווק גם אוזניות לשוק הבינוני עם דגם ה-A10, שמחירו המומלץ הוא 60$.

מטרת הרכישה המוצהרת של לוג'יטק היא להכנס חזק יותר לשוק הקונסולות. בעוד לוג'יטק מחזיקה בליין ה-G המיועד למחשב במכירות מצוינות, הציוד לקונסולות שלה לוקה בחסר. אף אושאי דסאי (Ujesh Desai), סגן נשיא ומנהל המוצר של Logitech G אמר שהמוצרים של Astro הם מועדפים על ידי שחקני קונסולות מקצוענים.

צירוף שתי החברות הללו, המייצרות כבר מוצרים דומים מצוינים (למשל Logitech G633 ו-Astro Gaming A50) כשלמוצרים של Astro יש איכות שמע והתאמה אישית גדולה במיוחד בעוד לוג'יטק מחזיקים במערך שיווק וטכנולוגיות ענק משל עצמם, יכול ליצור מוצרים ללא תחרות בשוק ולהשאיר את Razer, Steelseries, Kingston ושאר החברות מאחור, במיוחד בגזרת הקונסולות בה ל-Astro דריסת הרגל המשמעותית ביותר. למרות זאת, לוג'יטק ככל הנראה תשמור על Astro Gaming עצמאית בכדי שמוצרי Logitech G ימשיכו להתמקד בקהל שחקני המחשב בעוד ש-Astro תמשיך להתמקד בקונסולות.

שילוב החברות הללו יכול להעיד על ייבוא מוסדר של מוצרי Astro Gaming לארץ הקודש, שכן מוצרי לוג'יטק G מייובאים באופן סדיר כבר שנים למדינתנו הקטנה.

סיום הרכישה מוערך להסתיים בתחילת אוגוסט. Logitech מעריכה כי לאחר הרכישה מניות החברה ירדו מעט אך יחזרו לגדילה כבר בשנה הפיננסית הבאה.

זו הרכישה הגדולה של לוג'יטק בשנתיים האחרונות, בשנה הקודמת היא רכשה את Saitek, יצרנית קונטרולרי טיסה, מחברת Mad Catz עבור סכום מזערי (ביחס לעסקה הנוכחית) של 13 מיליון דולרים.

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י