הרשמה

פרטים חדשים דלפו מתוך ה-CPU-Z של Coffee Lake

התחרות גומלת לנו במחירים נמוכים, מעבדים חזקים והתפתחות מהירה של השוק

למרות שזו אותה טכנולוגיה שאנחנו מכירים, אינטל מצהירה על תוספת ביצועים של 30%

פה ושם אנחנו יכולים לראות מידע אודות סדרת המעבדים החדשה של אינטל, ה-Coffee Lake בעל ששת הליבות. ההשקה אמורה להגיע בעוד חודשים בודדים כשהיא אמורה להביא איתה שינויים גדולים במעבדי אינטל. אינטל תעביר את השוק המרכזי למעבדי משושי ליבות במקום המעבדים המרובעים של היום.

מעבדי ה-Coffee Lake של אינטל יציעו את אותו תהליך ייצור של 14nm בדומה ל-Kaby Lake וישתמשו בארכיטקטורה של Skylake. למרות שזו אותה טכנולוגיה שאנחנו מכירים, אינטל מצהירה על תוספת ביצועים של 30%. כמובן, לתוספת הליבות יש חלק נכבד בתוספת הביצועים. שינוי כמות הליבות הוא ככל הנראה 'החזרת אש' ל-AMD שסדרת ה-Ryzen 5 שלה לשוק הבינוני כוללת 6 ליבות ו12 ת'רדים.

מדו"ח ה-CPU-Z ניתן לראות שהמעבד הוא אותו ה-Core i7-8700K שעליו שמענו. עם 6 ליבות ו12 ת'רדים. מהירות השעון הבסיסית היא 3.5GHz והבוסט הוא ל-4.3GHz.ה-Bus Speed מכוון ל-100MHz. ה-TDP הוא 80W ולכן לא יצטרך קירור מאסיבי. לשמחתנו, לא מחליפים סוקט ואנחנו נשארים על ה-Intel 1151.  מסיבה כלשהי, המקור טשטש את ה-L2 Cache. אולי בשביל להסתיר כמות גדולה מ-256KB הרגילים.

אנחנו מחכים הרבה זמן בכדי שאינטל תתן לנו בשורה חדשה בתחום המעבדים. AMD חזרה להיות תחרותית עם ה-Zen. מעבדי ה-Ryzen עושים חייל ומציעים כמות גדולה של ליבות במחיר נמוך ואינטל צריכה לענות חזרה. למזלנו, התחרות גומלת לנו במחירים נמוכים, מעבדים חזקים והתפתחות מהירה של השוק.

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:32 25.07.2017 | belliQ belliQ

    מרשים ביותר :)

  2. 2

       | פורסם ע"י