הרשמה

פרק של משחקי הכס הודלף, הפעם ללא קשר לפריצה האחרונה

פרק 4 שצפוי להיות משודר ביום שני בבוקר משוטט כעת ברחבי הרשת

הדלפת הפרק האחרון אינה מגיעה כתוצאה מההדלפה בתחילת השבוע שעבר

במהלך השבוע הקודם, דווח שב-HBO חוו פריצה נוספת, שהובילה לגניבה של מספר פרקים ותוכן נוסף שקשור לסדרת "משחקי הכס". ביום שישי האחרון, דווח שהפרק הבא של הסדרה, הפרק שאמור להיות משודר מחר בארבע בבוקר הודלף, אבל הפעם ההדלפה מגיעה ממקור אחר, ולא כתוצאה מהפריצה בתחילת שבוע שעבר.

כפי שדווח על ידי אתר The Verge, פרק 4 של העונה הנוכחית של משחקי הכס הודלף לרשת מספר ימים לפני מועד שידורו המקורי. מקור ההדלפה הפעם הוא Star India, אחד משותפי ההפצה של HBO. בהצהרה שניתנה על ידי הדובר של Star India נאמר, "אנחנו יכולים לאשר שפרק 4 של העונה ה-7 של משחקי הכס הודלף. אנחנו לוקחים את הפרצה בשיא הרצינות והתחלנו בחקירות פליליות יזומות על מנת למצוא במהירות את המדליף. מדובר בנושא חמור ואנו נוקטים בכל האמצעים המשפטיים המתאימים."

ב-The Verge מדגישים שכתוצאה מהפריצה במהלך תחילת השבוע שעבר, לפני הפריצה שדווחה ביום שישי האחרון, לא הודלפו פרקים של משחקי הכס לרשת, אלא נגנבו תסריטים של הסדרה. האקרים הצליחו לאסוף 1.5 טרה-בייט של נתונים מ-HBO, נתונים שבתוכם נכללו גם מספר פרקים של קומדיית הספורט Ballers וסדרת הדרמה החדשה Room 104.

לפרטים נוספים אודות הפריצה בתחילת שבוע קודם תוכלו למצוא בכתבה שפרסמנו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י