הרשמה

משחקי הכס: סצנה שנמחקה מעונה 7 חושפת פרטים על עלילת המשנה בווינטרפל

אייזק המפסטד-רייט, שמגלם את בראן, מספר על הפרטים הידועים לו. זהירות ספוילרים!

צופים רבים התלוננו על החור שנוצר בעלילה המתרחשת בווינטרפל. אולי הפרטים הבאים יוכלו לעזור לכם לגשר על הפער

העונה השביעית של "משחקי הכס" הסתיימה השבוע ויחד איתה, הסתיימה לה אחת מעלילות המשנה במוות של דמות מרכזית. הרבה שאלות עלו בנוגע לאירועים שהובילו לתוצאות שראינו על המסך ונדמה שהאשמה מוטלת על סצנה אחת שנמחקה בעריכה.

ספוילרים בהמשך הכתבה!

בסופו של דבר, בראן שיחק תפקיד במותו של אצבעון ובכך, גילה לאריה ולסאנסה על מעלליו ומזימותיו לאורך השנים. העובדה הזו נתגלתה רק לאחר הטוויסט בעלילה, כאשר סאנסה החליטה להיפטר מאצבעון. גם לאחר מכן לא שמענו בדיוק על השיחה שהתנהלה בין הילדים לבית סטארק, שבסופו של דבר הובילו לתוצאה הזו. לדבריו של אייזק המפסטד-רייט (Isaac Hampstead-Wright), שמגלם את בראן, השיחה התנהלה כחלק מסצנה שבסופו של דבר, ירדה בחדר העריכה.

"הייתה סצנה שירדה בעריכה, אני לא בטוח מה הסיבות לכך, שבה סאנסה נכנסה לחדר של בראן ואמרה לו 'אני צריכה את עזרתך'. לפי איך שהבנתי, בראן לא ידע בכלל על ההיסטוריה הסכסכנית של אצבעון."

בראן לא התערב עד שסאנסה ביקשה ממנו. לדעתו של המפסטד-רייט (ולפי תיאוריות של מעריצים), מכיוון שהכוחות של העורב בעל שלוש העיניים אפשרו לו לראות מראש את התוצאה. "אני לא חושב שהוא היה נותן לזה לקרות ויושב בצד בזמן שסאנסה הייתה הורגת את אריה. הוא יודע שהדברים לא היו אמורים להתגלגל לכיוון הזה."

המפסטד-רייט מאמין שהסצנה שנמחקה הייתה צריכה להיות כלולה בפרק הסיום של העונה השביעית. עם זאת, הוא לא מודע למניעים שהובילו למחיקתה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י