הרשמה

ערכת AR חדשה של Star Wars מאפשרת לנהל קרבות עם חרבות אור

גם המשחק של צ'ובאקה מ"תקווה חדשה" יהיה כלול

כעת תוכלו להניף את חרב האור שלכם ובאמת תהיה לזה משמעות

חברת דיסני מצטרפת גם היא לכוח העולה בתחום הגיימינג, תחום משחקי המציאות המדומה והרבודה, או VR ו-AR בהתאמה, עם משחק "סימולטור ג'דיי" שבו נשתמש בערכה מיוחדת שכוללת משקפיים מיוחדות ושלט בסגנון ובצורה של חרב אור.

מדובר בעצם במכשיר AR שמיועד למשחק הספציפי Star Wars: Jedi Challenges והוא פותח על ידי חברת לנובו בשיתוף עם דיסני. מלבד מצב המשחק שבו ניתן להילחם בסית' בקרב חרבות אור, ישנם עוד 2 מצבי משחק: מצב המשחק הראשון הוא מאין משחק אסטרטגיה שבו השחקנים שולטים על יחידות בסגנון של Starcraft 2 שנמצאים ממש בסלון של הבית שלכם, כאשר השליטה נעשת באמצעות השלט שבצורת חרב אור. כמובן שחוויה זו שונה לגמרי מ-Starcraft 2 שכן הוא משחק דו ממדי והחוויה כאן היא של משחק אסטרטגיה במציאות רבודה תלת מימדית שמתרחש ממש בסלון הבית שלכם.

לפני שאני מרחיב על מצב המשחק השני, בואו נחזור רגע אחורה לסרט הראשון בטרילוגיה הישנה של מלחמת הכוכבים, "תקווה חדשה". זוכרים את מאין משחק השחמט ששיחק צ'ובאקה במילניום פאלקון במהלך הסרט נגד R2D2? אז בשיתוף פעולה עם Lucasfilm, המשחק המפורסם של צ'ובאקה מגיע גם למשחק וניתן יהיה לחוות אותו בחוויית מציאות רבודה מלאה.

Star Wars: Jedi Challenges זמין לרכישה מוקדמת החל מה-1 לספטמבר ישירות מהאתר של Lenovo במחיר של 200 דולר. המכשיר אמור להגיע למזמינים בחודש נובמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י