הרשמה

נחשפו שמות הבמאים של העונה השמינית של "משחקי הכס"

ייתכן שהשמות יישמעו לכם מוכרים

ידוע בוודאות כי בניוף ווייס יביימו את פרק הנעילה של הסדרה, אך לא נמסר באופן רשמי כיצד תתבצע החלוקה בין שאר הבמאים

על פי הדיווחים האחרונים, תהליך ההפקה של העונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס" צריך להתחיל בחודש אוקטובר הקרוב. כעת, נחשפים שמותיהם של הבמאים שיביימו את הפרקים האחרונים. אז מי הם אותם במאים שיעמדו מאחורי הפרקים האחרונים והמותחים?

מייקל ספוצ'ניק (Michael Sapochnik) - ספוצ'ניק ביים מספר פרקים בעונה השישית של הסדרה, ביניהם "קרב הממזרים" ו"רוחות החורף", ואף זכה בפרס האמי על בימוים. הוא עזב את תפקיד הבמאי בעונה השביעית כדי לצלם פיילוט של סדרת מדע בדיוני עבור "נטפליקס" וחזר כדי לביים בעונה השמינית של "משחקי הכס".

דייויד נאטר (David Nutter) - גם נאטר זכה בפרס האמי עבור עבודת הבימוי שלו ב"משחקי הכס". הוא ביים 6 פרקים לאורך הסדרה, ביניהם "גשמי קסטמיר" ו"החתונה האדומה".

דייויד בניוף (David Benioff) ודן וייס (Dan Weiss) - המוחות המבריקים שיצרו את הסדרה בהתבסס על הספרים. השניים ביימו את הפרקים הראשונים של הסדרה ויביימו את הפרק האחרון בעונה השמינית.

העונה השמינית תכלול 8 פרקים. ידוע בוודאות כי בניוף ווייס יביימו את פרק הנעילה של הסדרה, אך לא נמסר באופן רשמי כיצד תתבצע החלוקה בין שאר הבמאים. תהליך ההפקה עשוי להימשך לאורך עונת האביב של שנת 2018 והסדרה עצמה תעלה לאוויר מאוחר יותר באותה השנה או ב-2019. אורך כל פרק יהיה זהה לזה של סרט ולכן הסדרה תכלול פחות פרקים בהשוואה לשאר העונות (מלבד השביעית).

העונה השביעית של "משחקי הכס" הסתיימה באוגוסט האחרון ופרק הסיום שלה היה הנצפה ביותר בתולדות הסדרה. בפרק צפו 12.1 מיליון צופים בטלוויזיה בלבד.

סיום הסדרה לא בהכרח אומר שהזיכיון כולו יגיע לסופו. HBO עובדת על 5 תסריטי פיילוט לטובת סדרות ספין-אוף.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י