הרשמה

ברוס וויליס חוזר לנעליו של ג'ון מקליין בסרט הבא של מת לחיות

הבמאי לא פירט על עלילת הסרט

בניגוד לחמשת הסרטים הקודמים, הסרט הבא יתרחש בקו עלילה מקביל ויספר על השנים הראשונות של מקליין

הבמאי לן וויסמן (Len Wiseman) אישר לאחרונה כי ברוס וויליס (Bruce Willis) יחזור לגלם את דמותו של ג'ון מקליין (John McClane) בסרט הבא של מת לחיות.

למרות שברוס וויליס כבר נמצא בפרויקט, עדיין נמשכים החיפושים אחרי השחקן שישחק את ג'ון הצעיר. הסרט האשון של מת לחיות התרחש במצור על נקטומי פלאזה ב-1988. הסרט השישי יתרחש ב-1979. למרות שוויסמן לא פירט על עלילת הסרט, ככל הנראה נבל מעברו של מקליין יחזור לרדוף אותו אחרי 40 שנה.

שם העבודה של הסרט באתר IMDB נקרא Die Hard: Year One. הסרט הקודם של מת לחיות יצא בשנת 2013, הוא נקרא "מת לחיות ביום טוב" העלילה התרחשה ברוסיה וכללה את מקליין ובנו ג'ק שאותו גילם ג'יי קורטני (Jai Courtney). הסרט ספג ביקורות שליליות ממבקרים ומהמעריצים.

הסרט הבא בסדרת הסרטים מסמן את חזרתו של לן וויסמן להצלחה של הסדרה אחרי יציאת מת לחיות 4.0 בשנת 2007.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:00 29.09.2017 | רן רביד רן רביד

    אחת מסדרות האקשן היותר טובות שצפיתי בהן, למרות שאני לא יודע עד כמה זו החלטה טובה להפיק סרט נוסף. השלושה הראשונים היו מעולים, הרביעי היה בסדר והחמישי כבר איבד את זה ווויליס כבר מבוגר. נקווה שהסרט הזה לא יהיה פלופ שני ברצף לסדרה.

  2. 2

    12:57 29.09.2017 | מאור מאור (אורח)

    מסכים עם רן שלושת הראשונים מעולים. וברוס בכל סרט חדש שלו גם לא מופיע יותר מ-3 דקות.
    חבל שמנסים לסחוט לסרטים ישנים את המיץ ולנצל את ההצלחה שלהם והורסים אותם במקום להמציא דברים חדשים

  3. 3

    13:45 29.09.2017 | האנס האנס (אורח)

    ברוס וויליס לצערי נהפך להיות עם השנים למקביל של ניקולס קייג׳, קרי - סרטים איומים וירידה עקבית באיכויות המשחק. מסכים לגמרי לגבי החלק הרביעי והחמישי בסדרה. מקווה שוויליס ישנס מותניו וישחק טוב ושהסרט יהיה קרוב באיכותו לפחות לשלישי.

  4. 4

       | פורסם ע"י