הרשמה

חברת Activision בוחנת את האפשרות להפיק סרט על Overwatch

הדמויות האהובות עליכם עשויות להופיע בעתיד על מסך הטלוויזיה שלכם

לדברי בכיר ב-Activision-Blizzard, תוכן ליניארי, כדוגמת סרטים וטלוויזיה, הוא דרך נוספת להרחיב את קהל המעריצים של המוצרים והמותגים השונים

נראה שחברת Activision מתעניינת בפיתוח ובהפקת סרט המבוסס על המשחק Overwatch. לדברי ראש חטיבת "מוצרים וצרכנים" בחברה, טים קילפין (Tim Kilpin), חברת Activision הייתה "רוצה מאוד לחקור את האפשרות הזו".

חברת Activision עובדת נכון להיום על פיתוח סרט בהשראת Call of Duty, זכיון משחקים נוסף שבבעלותה. סרט אנימציה שיתבסס על Overwatch אכן אפשרי מבחינתה של החברה, ברגע שיסתיים הפרויקט של Call of Duty.

לדברי קילפין, "זכיונות כדוגמת Overwatch יכולים להתקיים במספר פלטפורמות והגיימינג לא חייב להוות פלטפורמה מובילה. תוכן ליניארי, כדוגמת סרטים וטלוויזיה, הוא דרך נוספת להרחיב את קהל המעריצים, מלבד טורנירי ספורט אלקטרוני".

יחד עם זאת, קילפין מודה שהנגשת זכיונות משחקי מחשב למדיה חדשה, כמו קולנוע, תמיד מהווה סיכון ו-Activision מודעת לכך. באשר לסרט על Call of Duty, מספר הבכיר ש"אם התסריט והסיפור לא יתחברו לנו, לא נמשיך לעבוד על הפרויקט הזה."

בשנת 2014, נפוצו שמועות על כך ש-Activision מתכננת לפתוח אולפן להפקת סרטים ותכניות טלוויזיה המבוססים על מוצריה. השמועות התבררו כנכונות בשנה לאחר מכן כאשר Activision-Blizzard הכריזה על כך רשמית יחד עם סגן נשיא דיסני, ניק ואן דיק (Nick Van Dyk). הפרויקט הראשון של האולפן הוא סדרת הטלוויזיה המבוססת על Skylanders בשם Skylanders Academy. הסדרה עלתה לאוויר ב-Netflix והעונה השלישית שלה צפויה לעלות לאוויר במהלך סתיו 2018.

אם כך, האם קיים סיכוי שסרט או תכנית טלוויזיה המבוססים על Overwatch צפויים להכנס לתהליך פיתוח בקרוב? אנחנו מקווים שכן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:42 15.11.2017 | FrEaK2 FrEaK2

    מוצאים כמה שיותר כסף מהמשחק הזה

  2. 2

       | פורסם ע"י