הרשמה

הסיבות שבגללן ויתרה HBO על הפקת סדרת טלוויזיה על "שר הטבעות"

מנכ"ל החברה, ריצ'רד פלפלר (Richard Plepler) מסביר מדוע HBO לא מוטרדת מכך שהפסידה במכרז על זכויות השידור

למרות ש-HBO לא זכתה במכרז על הפקת הסדרה, הם עדיין ייהנו מחלק מהכנסותיה

אחת מהבשורות הגדולות ביותר בעולם הטלוויזיה לשנת 2017 באה לפני כחודש: סדרת טלוויזיה על "שר הטבעות" נמצאת בתהליכי הפקה. האולפנים של אמזון הרימו את הכפפה ושילמו סכום ענק עבור זכויות השימוש בזיכיון: כרבע מיליארד דולר! (וזה עוד לפני תחילת תהליך ההפקה)!

לפי דיווחים שונים, בוצע מכרז שבמרכזו, החברה שתסכים לשלם את הסכום הגדול ביותר, תזכה להפיק את הסדרה. כאמור, אמזון ניצחה במכרז, אך מלבדה, דווח גם כי גם מפיקת "משחקי הכס", HBO, הביעה עניין בסדרה החדשה. כעת, מסביר מנכ"ל החברה, ריצ'רד פלפלר (Richard Plepler) מדוע HBO לא מוטרדת מכך שהפסידה במכרז.

פלפלר טוען כי חשוב לו יותר להתמקד בזיכיונות שיהיה לו קל יותר לשלוט בהם, כמו למשל "משחקי הכס", שעיבודה הטלוויזיוני נוצר על ידי החברה: "הייתי מעדיף לשלוט בקניין רוחני שהוא 100% שלנו ושתהיה לי היכולת לעבוד עם מוצר שמקושר באופן מוחלט למותג שלנו."

למרות ש-HBO לא זכתה במכרז על הפקת הסדרה, הם עדיין ייהנו מחלק מהכנסותיה מכיוון ש"שר הטבעות" תופק בשיתוף עם חברת Time Warner, שהיא חברה "אחות" של HBO.

מעט ידוע על סדרת "שר הטבעות" החדשה, אך דווח כי עלילתה תתרחש לפני אירועי "אחוות הטבעת". עולם שר הטבעות של טולקין הוא עצום, כך שישנו מספר עצום של כיוונים אליהם ניתן לקחת את העלילה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י