הרשמה

ראיין ריינולדס ישחק את פיקאצ'ו בסרט הבילוש החדש של פוקימון

זאת דרך מוזרה לאיית דני דה ויטו...

הפקת הסרט הבילוש החדש של פוקימון תתחיל כבר בחודש ינואר

אחד הסרטים המדוברים ביותר של פוקימון שעומד לצאת לאקרנים בזמן הקרוב הוא "פיקאצ'ו הבלש" או “Detective Pikachu”. הסרט עוקב אחרי סיפור בלשות ומסתורין שבו העכבר הצהוב והמפורסם של פוקימון יכול לדבר ולחקור אירועים שונים. עד עכשיו לא קיבלנו הרבה מידע על הסרט אבל עכשיו שני דברים חשובים נחשפו בפנינו: תאריך היציאה שלו ומי ידובב את פיקאצ'ו.

נתחיל מתאריך היציאה של הסרט: הסרט צפוי לצאת בעשירי במאי שנת 2019 ולהתחיל את הפקתו בינואר של השנה. את פיקאצ'ו ידובב לא אחר מאשר ראיין ריינולדס (Ryan Reynolds) הלא הוא דדפול.

ריינולדס נבחר אחרי שהמפיקים והכותבים של הסרט (ניקול פרלמן Nicole Perlman משומרי הגלקסיה ואלכס הירש Alex Hirsch מ-Gravity Falls) הסתכלו גם על יו ג'קמן (Hugh Jackman), דוויין The Rock ג'ונסון (Dwayne Johnson) ומארק וולברג (Mark Wahlberg) עבור התפקיד. כדאי לציין שדווקא אחד מהאנשים שהמעריצים רצו שידובב את הדמות, דני דה ויטו (Danny DeVito), כנראה שאפילו לא היה מועמד לפי המפיקים של הסרט.

לצד ריינולדס ישחקו קת'רין ניוטון (Kathryn Newton) וג'סטיס סמית' (Justice Smith) כשהבמאי של הסרט הוא רוב לטרמן (Rob Letterman). הסרט מבוסס על משחק הוידאו היפני שנושא את אותו השם וזכה להצלחה גם במערב.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:27 12.12.2017 | siegfried siegfried

    WTF

  2. 2

       | פורסם ע"י