הרשמה

השחקן Sean Bean מצטרף ל-Hitman 2

שון בין ימות שוב ב-Hitman 2

רציתם פעם להתנקש בשחקן מפורסם? הנה ההזדמנות שלכם, רק אל תפשלו

אם אתם מכירים את השחקן שון בין (Sean Bean), אתם כנראה יודעים שהדמות שהוא מגלם נוטה למות כמעט בכל סרט או סדרה שהוא השתתף בה. כעת, הגיע זמנו למות גם בפורמט של משחק ווידאו - Hitman 2.

השחקן יגלם את הדמות מארק פאבה (Mark Faba), סוכן MI5 לשעבר שהפך למתנקש עצמאי. הוא זכה לכינוי "The Undying" לאחר שזייף את מותו אינספור פעמים, וכפי שתוכלו לראות בטריילר בתחתית הכתבה, הוא מאוד מרוצה מעצמו. בטריילר אנחנו רואים את פאבה בשיחה עם פסיכולוג, תוך כדי שהוא מסתכל על חפצים במשרד שיכולים לשמש לנשק מאולתר למטרות התנקשות, ביניהם רובוט מתפוצץ ואפילו אוזניות. פאבה לבסוף הורג את המתנקש, ומאתגר את סוכן 47 לרדוף אחריו.

מארק פאבה יהיה המטרה הראשונה במצב המשחק Elusive Targets ב-Hitman 2. במצב זה אתם לא יודעים היכן נמצאת המטרה שלכם מתחילת המשימה. במקום זאת, אתם מקבלים רמזים, חלקם ברורים, חלקם פחות, שיעזרו לכם להבין איפה היא נמצאת. אם נכשלתם במשימה באיזושהי צורה, המשימה תיגמר ולא תוכלו לשחק בה שוב. קצת מעניש, אבל מדובר באתגר המושלם לשחקנים המנוסים ביותר. Elusive Targets מתחלפות כל שבוע, ומארק פאבה יהיה זמין ב-20 בנובמבר, כשבוע לאחר השקת המשחק ב-13.

Hitman 2 יושק לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי. 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:44 18.10.2018 | dani7373 dani7373

    ראיתי אותו בכמה סרטים שחקן מעולה התפליתי לשמוע שאפילו אותו טכנאי מכונת כביסה שהיה אצלי מכיר אותו http://technician-wm.co.il/

  2. 2

    19:44 18.10.2018 | dani7373 dani7373

    ראיתי אותו בכמה סרטים שחקן מעולה התפליתי לשמוע שאפילו אותו טכנאי מכונת כביסה שהיה אצלי מכיר אותו http://technician-wm.co.il/

  3. 3

       | פורסם ע"י