הרשמה

Elder Scrolls Online הגיע למספר שיא של 13.5 מיליון שחקנים

ה-MMORPG מבית היוצר של סקיירים הופך לאחד ממשחקי התפקידים הפופולאריים ביותר בכל הזמנים

לא ראינו את זה בא: ESO הגיע ל-13.5 מיליון שחקנים ברחבי העולם

סדרת המשחקים The Elder Scrolls של בת'סדה תמיד הייתה פופולארית, אבל חדרה באמת לתודעה בשנת 2011 עם הלהיט שלה, סקיירים - ששבר גם הוא לא מעט שיאים. ב-2014 יצא לנו לראות את השלב הבא של ההצלחה, המשחק The Elder Scrolls Online, ששילב את כל מה שאהבתם בסקיירים - אבל עם שחקנים אחרים בגרסת מולטיפלייר. וממש עכשיו, המפתחת Zenimax Media חשפה כי המשחק הגיע ל-13.5 מיליון שחקנים ברחבי העולם, עם גדילה של 2.5 מיליון שחקנים בכל שנה. ואנחנו במערכת תוהים אם זה בעצם מציב אותו כמשחק ה-MMORPG השני המצליח ביותר בכל הזמנים, אחרי איך לא, World of Warcraft.

"נדמה שמאז העדכון One Tamriel נכנס לתוקף ב-2016, המשחק באמת התחיל לתפוס תאוצה", אמר מאט פיירור, הדירקטור של המשחק. "הפיצוץ האמיתי בכמות השחקנים קרה בין דצמבר 2018 לפברואר 2019. לא ידענו שאנחנו הולכים להיות כאלה פופולאריים, וזה תפס אותנו קצת לא מוכנים, אבל אלו צרות של עשירים", הוסיף. כמו כן אמר פיירור כי גרסת הדמו החינמית והתקופה בה המשחק היה זמין חינם במסגרת Xbox Game Pass תרמו רבות לעלייה במספר השחקנים. 

העדכון האחרון של המשחק, שנקרא Elsweyr, לוקח אותנו אל תוך ארץ הולדתם של גזע ה-Khajiit (כן כן, אלו שנראים כמו חתולים) כדי להתמודד עם פלישת דרקונים מסתורית. למה אתם עוד פה? 13.5 מיליון שחקנים לא טועים - רוצו לשחק!

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י