הרשמה

מצב מלחמה: 5 משחקים להעביר את היום

5 משחקים להעביר בהם את הזמן בבית עד שמלאי הרקטות של האויב יגמר. בונוס של משחק שישי!

אפשר לנצל את האירועים האחרונים ולחיות בפחד, לנו יש שיטה קצת שונה להעביר את הזמן.

גם אני, כמוכם, התעוררתי בשבע בבוקר לקול אזעקות ששטף את חולון. בוטלו הלימודים, בוטלה העבודה, בוטל היום. אז הנה חמישה משחקים להעביר את היום בין אזעקה לאזעקה. כל המשחקים כוללים מצב סינגל פלייר משובח אך לא מחייב. שלבים קצרים, אפשר לעצור אותם באמצע ולרוץ לממד.

מצב מלחמה: Call of Duty Modern Warfare

המשחק החדש בסדרת Call of Duty המהווה ריבוט לסדרה כולה הוא משחק פעולה כיף, גם בחזית הסינגל פלייר שנותן סיפור מעניין עם דמויות חדשות. מצב המולטיפלייר שהוא הלחם והחמאה של הסדרה חזר להיות טוב. אבל מה אתם צריכים אותי, שמואל מקונן כבר כתב ביקורת מקיפה על המשחק ואני נוטה להסכים איתו.

גיבורי על ומכות: Marvel Ultimate Alliance 3

קחו את ספיידרמן, האלק, איירון מן וולברין ועוד מגוון מדמויות מארוול ותנו להם ללכת מכות במשחק קואופרטיבי שאפשר לשחק עם האחים בממד על גבי הסוויץ'. יתרון נוסף: זה סוויץ', אפשר לקחת אותו לממד ולהחזיר לסלון בכל רגע נתון! לביקורת של שמואל. כן, שוב שמואל.

גיהנום: Doom 2016

נכון, אני יודע. היינו צריכים לשחק ב-Doom Eternal כבר עכשיו, אבל הוא נדחה ואנחנו צריכים להשלים עם זה. בינתיים אפשר לחזור ל-Doom 2016, המשחק שהחזיר את הפרנצ'ייז ואת ID Software למפה עם משחקיות מהירה, נשקים כיפיים ולמי אכפת בואו נוריד את כל השדים יאללההההההההה. גם את הביקורת הזו כתב גיא דהן.

נוסטלגיה: Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

השנה היא שנת 2000 ואני חולה בבית, תקוע מול הפלייסטיישן שלי וקראש בנדיקוט. הרימאסטר כולל את שלושת המשחקים הראשונים והמון תסכול של איך בגיל 7 הצלחתי לעבור את השלבים היום ובגיל 27 אני לא מצליח לעבור כלום. מסיבה קוסמית כלשהי (בטח אני אשם) אין לנו ביקורת למשחק. אבל תאמינו לי, זה יותר גרוע מ-Dark Souls.

דו מימד בזוגות: Cuphead

קאפהד הוא משחק קשה אך מעוצב מדהים עם פסקול שחוזר לעבר ונותן הרגשה של הנה יש פה סרט מצויר משנות ה50. הוא גם מהנה בטירוף ואפשר לשחק בזוגות. לביקורת של בר "המלך" הוכמן. 

 

משחק נוסף ששווה להזכיר, רק כי הוא יצא השבוע ל-PC סוף סוף אבל פחות עומד בתנאים שהצבתי.

קאובואים ופורעי חוק: Red Dead Redemption 2

בתחילת החודש יצא המשחק האחרון של רוקסטאר (סדרת GTA, Bully) גם ל-PC לאחר שנה שלמה בקונסולות. הנה הזדמנות למשחק שיכול לשלב המון אקשן וסיפור ומצד שני אפשר סתם להסתובב בעולם ולהשיל עורות של עזים. לביקורת של גיא דהן.

מאחל לכולנו שהמערכה הזו תגמר במהרה עם מינימום נפגעים. לא לשכוח, יש אזעקה - רצים לממד. זה באמת פחות נורא שיהרגו אתכם במולטי פלייר האירופאים האלה שאין להם מושג מה לעזאזל קורה במדינה הזו, קול אוף דיוטי יחכה.

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:38 13.11.2019 | WarFox89 WarFox89

    כתבה מאוד אקטואלית, כל הכבוד לכם! אתם עושים עבודה מדהימה פה.

  2. 2

       | פורסם ע"י