הרשמה

סיכום אירוע Inside Xbox

אירוע ה"דיירקט" של מיקרוסופט הגיע לסיומו! מה היה שם?

הצצה ל-Assassin's Creed Valhalla ועוד משחקים שיגיעו ל-Xbox Series X

אם בדור הקונסולות הנוכחי זה היה נראה שמיקרוסופט טיפה פספסו את הרכבת בכל הנוגע למשחקים שיתלוו לקונסולה החזקה שלה, זה נראה שבדור הבא מיקרוסופט שמה את כל הצ'יפים שלה על משחקים אקסקלוסיבים ונהדרים שיגיעו לקונסולת ה-Xbox Series X החדשה שלה ויראו לנו מה מסוגלת לעשות המפלצת החדשה של החברה. באירוע ה-Inside Xbox הראשון מני רבים שהולכים להגיע בחודשים הקרובים מיקרוסופט חשפה בפנינו חלק מהמשחקים שיגיעו ל-Series X. ראוי לציין כי כל משחק שהוצג באירוע תומך ב-Smart Delivery, מה שאומר שאם רכשתם את המשחק עבור ה-Xbox One, תקבלו את הגרסה המשופרת שלו, לגמרי בחינם, עבור ה-Xbox Series X. הנה סיכום של מה היה באירוע למקרה ופספסתם:

Aaron Greenberg, מנהל השיווק של Xbox מארח את האירוע מהמטבח בבית שלו. אוי איזה תקופה מוזרה. יש לו אחלה מקרר. אנחנו עוברים למשחק הראשון שמוצג שנקרא:

Bright Memory Infinite

משחק יריות מגוף ראשון עם הרבה אלמנטים של מדע בדיוני כמו נשקים עתידניים, רכבים מגניבים, פארקור ו...לוחמים ברבריים? אף אחד לא יודע מה קורה כאן, אבל יש אחלה טריילר.

Dirt 5

ההכרזה הבאה מגיע מ-Codemasters, ומן הסתם שמדובר ב-Dirt 5! והוא יגיע לשירות ה-Xbox Games Pass. פחות או יותר מה שאתם מצפים ממשחק Dirt חדש, הוא מהיר, מלוכלך, ויפה בטירוף.

Scorn

הידד! אימה מטרידה! טריילר למשחק האימה Scorn מתנוסס על המסך והדבר היחידי שאנחנו יכולים לחשוב עליו זה - איכס! אבל היי, זה יפה, זה מפחיד, וזה מגיע ל-Xbox Series X. 

CHORUS

משחק אקשן בחלל שנראה שיתמקד בעיקר בקרבות בין חלליות. הוא צפוי להגיע ב-2021.

Madden 21

Patrick Mahomes, אחד הרצים של קבוצת הפוטבול קנזס סיטי מופיע כדי לדבר על Madden 21, שזה מפתיע בהתחשב בעובדה של-EA יש אירוע משלה בו היא תכריז על משחקים. הוא מדבר קצת על ההיסטוריה של הסדרה ומציג לנו טריילר שמראה עד כמה היא התקדמה במהלך השנים.

Vampire The Masquerade: Bloodlines 2

החשיפה הזאת התחילה קצת מוזר. אדם מטריד רוקד ליד עץ חג מולד כשמסביבו תלוייות בובות אנושיות מחייכות. כמה שניות לאחר מכן אנחנו נחשפים לקצת גיימפליי ממשחק התפקידים המצופה Vampire The Masquerade: Bloodlines 2. יש קרבות, טלקינזיס, פארקור, והרבה ריקודים. 

Call of the Sea

משחק עם כיוון אומנותי קצת יותר צבעוני ממה שראינו עד עכשיו, Call Of The Sea הוא משחק הרפתקאות שמתרחש ב-1930 בו אנו מגלמים אישה שחוקרת אי בודד מלא בסודות וחידות על מנת למצוא את בעלה האבוד. 

The Ascent

משחק אקשן קואופרטיבי ממבט עילי, The Ascent שם אותנו בעולם עתידני בו חברה אחת ששולטת בהכל קרסה, מה ששם את העיר במצב של בלבול וכאוס מוחלט. בתור שכירים של החברה, עליכם לעצור כנופיות וחברות מתחרות מלנצל את המצב ולהחזיר את הסדר. אנחנו חייבים להודות, זה נראה כיף בטירוף!

The Medium

גרפיקה יפהפייה שמראה אישה בהריון. אה, היא כבר לא בהריון. אה, היא בעולם פוסט אפוקליפטי. רגע, מה? The Medium הוא כותר אימה פסיכולוגי שצפוי להגיע אלינו בתקופת החגים של 2020. אנחנו נגלם מדיום שחיה בין שתי עולמות- העולם האמיתי והעולם הרוחני, אשר סובלת מפוסט טראומה לאחר הרצח של בנה הקטן. המלחין של סדרת Silent Hill עובד על פס הקול של המשחק, אז לפחות בקטע הזה אנחנו יכולים להיות רגועים, או ההפך מרגועים. 

Scarlett Nexus

סגנון אומנות יפני, נער עם כוחות טלקינזיס בעיר עתידנית. יש מפלצות ממש מוזרות, ולחלקם יש פרחים, כן, נשמע כמו משחק של Bandai Namco. 

Second Extinction: Reclaim Earth

משחק יריות מגוף ראשון עם מצב קואופ לעד 3 שחקנים, Second Extinction: Reclaim Earth ישים אתכם ואת חבריכם נגד גלים של דינוזאורים. המטרה? פשוט להרוג את כולם. הם בכל זאת רוצים ללעוס לכם את הפנים...

Yakuza: Like a Dragon

Like a Dragon, כותר ה-JRPG בסדרת Yakuza צפוי להגיע אלינו ככותר השקה עבור ה-Xbox Series X, לצד שחרור עבור ה-Xbox One ול-Windows 10. אתם מגלמים חבר יאקוזה אשר נבגד ע"י חברו הטוב ביותר במסע נקמה עקוב מדם. הרימו את המחבט שלכם ותתחילו לשבור קצת גולגולות. מערכת קרב בתורות במשחק Yakuza? איפה נרשמים?

Assassin's Creed Valhalla

הנה זה מגיע! סרטון הגיימפליי שהובטח לנו עבור הכותר הבא בסדרת המתנקשים הפופלארית, ו...זה בכלל לא מה שציפינו לו. זה לא היה גיימפליי, זה היה הצצות לאיך המשחק יראה מתוך המנוע שלו. זה בסדר, פשוט לא מה שהובטח לנו. כך או כך, המשחק נראה מצויין, והטריילר מציג קרבות בין ספינות, פשיטות בחוף הים והכי חשוב, פלישות לערים וטירות. אנחנו רואים צבא של וויקינגים מסתער אל עבר טירה סקסונית מצויידים באיל נגיחה, וזה נראה כאילו Ubisoft ממש מנסה לעלות שלב מקרבות הכיבוש מ-Odyssey.  בראיון שנתן במאי המשחק Ashraf Ismail מיד לאחר הטריילר, הוא אמר כי שחקנים יוכלו לכרות בריתות עם מלכים, מה שכנראה מעיד על מעין מערכת בחירה פוליטית שתשפיע במידה כזו או אחרת על חווית המשחק שלנו.

אז מה היה לנו? הרבה טריילרים, כמה מילים מהמפתחים ומעט מאוד גיימפליי אמיתי. מרגיש קצת כמו הזדמנות ש-Microsoft פספסה ובגדול, אבל לפחות קיבלנו טעימה ממש קטנה ממה שצפוי להגיע אלינו בתקופת החגים של 2020. מה חשבתם על האירוע?

 

 

 

 

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:35 07.05.2020 | elad9219 elad9219

    וואו, מפתיע. נראה מעניין מאוד, בקושי שמעתי שמגיע האירוע הזה. מת על סדרת DIRT, מצפה למשחק החמישי.

    המשחקים אגב ייצאו כולם גם ל-PC מעבר לאקסבוקס? כי היום שמתי לב שכל האקסלוסיבים של מייקרוסופט יוצאים גם לאקסבוקס וגם ל-PC, אבל לא ראיתי התייחסות בכתבה ל-PC, אז אשמח לתשובה.

  2. 2

    13:18 08.05.2020 | WarFox89 WarFox89

    "סרטון הגיימפליי" של AC החדש ... נו באמת זה טריילר מעפן אין שם אפילו גיימפלי. יוביסופט ביאסו רצח.
    ואם חלק המשחקים כאן הם "אקסקלוסיביים" של האקס בוקס החדש וזה כל מה שיש להם להציע, אני חושב שזה שזאת היתה יריית ההתאבדות שלהם. סוני יציגו הרבה יותר משחקים מרשימים ואיכותיים.
    בכללי האירוע היה די מעפן ובאמת מרגיש כמו הזדמנות ש-Microsoft פספסה ובגדול.

  3. 3

    13:37 08.05.2020 | WarFox89 WarFox89

    PS - רק אני שמתי לב שהלוגו של וידגיימס דומה ללוגו החדש של AC ?
    xD

  4. 4

    14:11 08.05.2020 | OfirOm OfirOm

    שום כותר כאן הוא לא בלעדי של מיקרוסופט, הם רק חתמו על הסכם שותפות עם שאר החברות למטרות שיווקיות בלבד ולא מעבר.
    ככה זה גם הולך ב-E3 אלא אם כן הם מכריזים בכתב מאיר עיניים "Exclusive".
    ההכרזה על הבלעדיים תתרחש ביולי.

    וכרגיל Ubishit מאכזבים.

  5. 5

    15:12 08.05.2020 | nakiii nakiii

    לגבי סוני מול מייקרוסופט כנראה ששןעל צודק.. אפרופו יוביסופט, למה הם המעלים כאלה אמוציות וציפיות למרות שקל לדמיין איך המשחק הבא יראה?

  6. 6

    08:59 11.05.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    אפילו יוביסופט בעצמם טיפה מתחרטים על איך שהם שיווקו את הטריילר. הטריילר חשיפה המקורי קיבל המון תגובות חיוביות, גם אם הוא לא באמת חזר למקורות. טריילר ה"משחקיות" עשה בדיוק ההפך למשחק. נראה אם הם יצליחו לעלות מכאן.

    ושועל, לגבי הלוגו: מוזמן ללכת לראות מה עשיתי לעמוד הפייסבוק שלנו :)

  7. 7

       | פורסם ע"י